# #

25 Αυγ 2011

"Σε παρακαλώ, πατέρα, μη μου χαλάς τη δουλειά. Άσε να το αγοράσει ο αράπης, μαϊμού κινέζικο είναι"...


Αυτόπτης μάρτυς γέγονα εις τα εξής περιστατικά εις τον σταθμό λεωφορείων Πελοποννήσου μόλις χθες.

Πρώτο περιστατικό:
Γέρων καταφανώς χριστιανός είχε μόλις ελεήσει ρακένδυτο Πακιστανό και σε αντάλλαγμα τον μάθαινε να λέει:



 "Θεός σ'χωρέσ' τα πεθαμένα σου". Το έλεγε το ξανάλεγε, ο Πακιστανός προσπαθούσε ψελλίζοντας να μιμείται και μετά από καμιά δεκαριά φορές του λέει ο γέρων, πέστο τώρα. Ο Πακιστανός όντως είπε εκείνο που είχε καταλάβει:...



"ΤΕΟΣ ΧΑΡΙΣΕΙ ΤΑ ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΣΟΥ". Γυρίζει σε μενα ο γερων και λέει:  "Άκου εκεί, χαρίσει τα πεταμένα σου! και του έδωκα ένα εικοσάρι". Τον ρωτώ, "τί 20 ευρώ"; "Όχι κι εσύ, ένα εικοσαράκι και να μου λέει χαρίσει τα πεταμένα μου;"


Δεύτερο περιστατικό
Έντονα μαυριδερός με καθαρά πακιστανική όψη διαπραγματευόταν να πουλήσει συσκευή κινητού σε ένα μαύρο εξ' Αφρικής, σχεδόν ιδίου χρώματος.
 Όταν ο αφρο-μαύρος πήγε να πάρει τυρόπητα βρήκα την ευκαιρεία και είπα στον πωλητή:
 "Είμαι συνταξιούχος αστυνομικός, θέλεις να καλέσω την αστυνομία; από που το έκλεψες;" 
 Μου απαντά σε άπταιστα Ελληνικά: "Σε παρακαλώ, πατέρα, μη μου χαλάς τη δουλειά. Άσε να το αγοράσει ο αράπης, μαϊμού κινέζικο είναι".


 Κοίτα, σκέφτηκα, είπε ο γάϊδαρος τον πετεινό κεφάλα. Τον ρωτώ, αν και Πακιστανός πώς μιλάς τόσα καλά Ελληνικά;
 "Όχι ρε πατέρα", μου λέει, "Έλληνας τσιγγάνος από την Αγία Βαρβάρα είμαι".


 Ελλάς το μεγαλείο σου, συλλογιζόμουν με ανοικτό το στόμα!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.