# #

27 Αυγ 2011

"ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ..."



..Στίχοι - Μουσική - Ερμηνεία: Γιάννης Δόνδωρος

Στον Όλυμπο εκεί ψηλά, θα περπατήσω,
και θα ρωτήσω τους παλιούς μας τους θεούς, πριν ξεκινήσω......

Να πολεμήσω τους εχθρούς, μέσα απ' τις πύλες
να βγώ στο φως, απ' το φεγγίτη του κελιού, που μ' έχουν κλείσει...

Και μες στα κύματα του αέρα, που θα νοιώσω....
θα κρυφακούσω και θα λάβω την απόκριση...
να θωρακίσω ότι απέμεινε από εμένα,
να προχωρήσω, για να δώσω αυτή τη μάχη... chorus
Και με το δόρυ, του Αχιλλέα, θα νικήσω....
αυτό το φίδι, που με σφίγγει στον λαιμό μου
και σαν τον Άγιο Χριστιανό θα αγαπήσω
παραχωρήσεις πια δεν κάνω στον εχθρό μου

Δεν θα αφήσω και κανέναν να τολμήσει
ραγιά να με έχει, να πετά ένα ξεροκόμματο
μέσα στο σπίτι μου τσατσάδες δεν θ' αφήσω
γιατί το μέλλον μου θα είναι μόνο απόμακρο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.