# #

6 Ιουλ 2015

Δεν ήταν αυτό ΝΑΙ...Ήταν ..ΜΑΛΙΣΤΑ!! Εξαιρετικό


Να κάνουμε μια επανάληψη;
Στα SOS μόνο. Πού να προλάβουμε να βγάλουμε όλη την ύλη;
Ατέλειωτα κατεβατά με ονόματα, ημερομηνίες, τζάκια, παιδιά, εγγόνια, βαφτιστήρια, κουμπαριές, κολιγιές, μεταγραφές και τζάμπα μάγκες.
Η νεώτερη ιστορία μας δεν περιέχει ήρωες, μάχες, κατακτήσεις και θαραλλέους πολιτικούς.
Οι εποχές σηματοδοτήθηκαν απ’ τη διαφθορά και την απόλυτη σήψη του πολιτικού συστήματος.
Και σκάνδαλο το σκάνδαλο, φτάσαμε απ’ το καλαμπόκι και τον Κοσκωτά, στο Βατοπέδι και στη Siemens. Η Ελλάδα μπορεί να σβηστεί απ’ τον χάρτη, αλλά οι δυναστείες θα υπάρχουν στο διηνεκές.
Success story κύριε Πολιτευτά της δεκάρας!
Συγχαρητήρια για τις πανεπιστημιακές σου περγαμηνές!




Δεν είναι μόνο που κατάκλεψες το “σπίτι” σου.
Είναι που μ’ έκανες να ντρέπομαι για την καταγωγή μου.
Είναι που τα τελευταία χρόνια σκοτείνιασε η ζωή μας, ξεχάσαμε να γελάμε, να νιώθουμε άνθρωποι, να χαιρόμαστε στιγμές με την οικογένειά μας, να ορίζουμε το μέλλον μας, να διαλέγουμε επαγγέλματα που μας αρέσουν και να αξιωνόμαστε να γερνάμε με αξιοπρέπεια.
Είναι που παραχάραξες τη σημαία μας, ακύρωσες την ιστορία μας, σπατάλησες την κληρονομιά μας, έπαιξες στα χαρτιά τις ζωές μας κι έχασες πανηγυρικά.

Κι αντί για μια γενναία “Συγνώμη”, με κεντάς με υποδόρια διλήμματα. Να μην σε διώξω κλοτσηδόν απ’ τη ζωή μου, γιατί θα χάσω τον ευρωπαϊκό παράδεισο. Καλύτερα ο γνώριμος και χορτάτος νταβατζής, παρά μια ηρωική έξοδος στις ρίζες μου…

Κι αντί να πας να κρεμαστείς ανάποδα, μου εκβιάζεις κι αυτό το τελευταίο δημοκρατικό οχυρό που μου έχει απομείνει. Την ψήφο μου. Την εκπορνεύεις και τη διασύρεις, την περιγελάς και την προσβάλλεις βάναυσα. Μαζί με τη νοημοσύνη μου.
Τότε με τις δύστυχες οροθετικές και τώρα με τα άδεια μηχανάκια των τραπεζών. Τότε με την απειλή των δεινών που θα μας έβρισκαν αν δεν κυβερνούσες και τώρα με όλα τα δεινά που μας βρήκαν απ’ την “πετυχημένη” πολιτική σου.

Μάζεψε τα αργύρια της προδοσίας σου, τα “Μάλιστα” των μελλοντικών θυμάτων σου και τράβα στη πιο βρώμικη γωνιά της ιστορίας να σαπίσεις. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.