# #

7 Ιουν 2014

Τι θα πει..."Φταίει ο χοντρός"....???

Εγώ δανείζω, 
εγώ αποφασίζω, 
εγώ διορίζω, 
εγώ ξεδιορίζω!
theoxaris-xaris-paraitisi-660
Φταίμε κι εμείς, φταίτε και σεις, φταίει κι ο Χατζηπετρής!
“Έκανα την δουλειά που μου δώσανε, και μάλιστα με τον καλύτερο τρόπο. Εγώ δεν πήρα αποφάσεις, άλλοι τις πήραν, και μάλιστα νόμιμα, εγώ τις υλοποίησα.”

Κουβέντες Γενικού Γραμματέα Εσόδων του κράτους, του Θεοχάρη.
Και αν αγαπάτε έφυγε μόνος με ψηλά το κεφάλι γιατί δεν έχει κανένας το ανάστημα να τον απολύσει. Αυτό πως σας φαίνεται; Διορισμένος από τον Θεό ήταν;
Εκτός και έτσι λέγεται τώρα ο αρχιδανειστής.
Εγώ δανείζω, εγώ αποφασίζω, εγώ διορίζω, εγώ ξεδιορίζω!
Εγώ είμαι το ένα και το άπειρο. Θέλεις δις; Έλα να σου τα δώσω για να σου γίνουν όλα δυσ-βάσταχτα, δυσ-οίωνα, δύσ-πεπτα. Γιατί, τι νομίζετε; Τα δις,δυς  σημαίνει δυσκολία δυσβάσταχτη δυστυχισμένη. Και ο Θεοχάρης έκανε περίφημα την δουλειά του, αυτή που του δώσανε, ευ-τυχώς. Ο Ηρώδης δηλαδή τι έκανε; Την δουλειά του! Οι στρατοπεδάρχες στα “Arbeit macht frei ” τι νομίζετε πως έκαναν; Την δουλειά που τους έδιναν. Στο σπίτι έπαιζαν ηθικά ενδεδυμένοι με τα παιδιά τους και την κυρά τους. Σαν το παραμύθι με τον λύκο και την προβειά. Άρα;
Το νόμιμο είναι και ηθικό! (τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει…)
Γιατί να μην πάρει ο Σαμαράς 22% και ο Βενιζέλος 8%. Οι “κακοί” θα φύγουν τώρα. Στουρνάρας, Θεοχάρης, Άδωνις και… έπονται. Η βουλή έκλεισε, οι κακοί έφυγαν και όλοι εξαγνίστηκαν στην μεγάλη του Σιλωάμ κολυμβήθρα. Καθαροί και λευκοί σαν χιόνι και… νάτοι πάλι κουστωδία. Χειροκροτήστε τους! Δοξάστε τους! (Ξανα)Ψηφίστε τους!
Τι; Ποιος φταίει για όλα τα κακά που μας ισοπέδωσαν; Θα φωνάξουμε έναν από τα παλιά που τόπιασε το πράγμα γερά και τον φωνάζουμε ενίοτε. Τον Κηλαϊδόνη!  “Έλα βρε Λουκιανέ και πες μας σαν νέα Πυθία, ποιος φταίει για όλα τα κακά των τελευταίων ετών” Και κείνος σαν γνήσιος και αξιαγάπητος Έλληνας (ευτυχώς που υπάρχουν κι αυτοί) θα καθήσει στο πιάνο και σε ΦΑ ματζόρε θα μας το πει για άλλη μια φορά.
Φταίμε κι εμείς, φταίτε και σεις, φταίει κι ο Χατζηπετρής! 
Έτσι ,μπας και γελάσουμε λίγο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.