# #

4 Ιουν 2014

Η επώδυνη εγκράτεια δεν μου ανήκει…

Φωτογραφία: Ανάμεσα στου κοριτσιού τα μάγουλα 
και στα ζυγωματικά της γυναίκας,
ορχούμαι μ’ εκρήξεις αλλόφρονες…

Η επώδυνη εγκράτεια δεν μου ανήκει…

Άγρια να με βιάσεις
το νου να κατακτήσεις 
έτσι θα μ’ έχεις μόνο..
”Εσύ το πολύ κι εγώ το λίγο” να λες
Τρελά το στόμα
να πεθαίνει κάθε θάνατο
στων οργασμών τo παραλήρημα

Ω ηδονές! Ω ίαμβοι! 
Ανάσταση της σάρκας!
μεθύστε άλλη μια φορά τη διψασμένη τρέλα…….

KΔαφνη





























Ανάμεσα στου κοριτσιού τα μάγουλα
και στα ζυγωματικά της γυναίκας,
ορχούμαι μ’ εκρήξεις αλλόφρονες…



Η επώδυνη εγκράτεια δεν μου ανήκει…
Άγρια να με βιάσεις
το νου να κατακτήσεις
έτσι θα μ’ έχεις μόνο..
”Εσύ το πολύ κι εγώ το λίγο” να λες
Τρελά το στόμα
να πεθαίνει κάθε θάνατο
στων οργασμών τo παραλήρημα

Ω ηδονές! Ω ίαμβοι!
Ανάσταση της σάρκας!
μεθύστε άλλη μια φορά τη διψασμένη τρέλα…….


KΔαφνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.