# #

24 Οκτ 2012

Έρχεται το Nea Metra Sutra!


Από τις εκλογές του καλοκαιριού είχα εκφράσει την αναποφασιστικότητά μου για το αν είμαι μνημονιακός ή όχι

Από τη μία στηρίζω ακράδαντα το ότι χρειαζόμαστε μια ανατροπή των πάντων στο σύστημά μας, από την άλλη έχω τις έντονες αμφιβολίες μου (όπως όλοι μας) για τις προθέσεις και τις ικανότητες αυτών που αποφασίζουν για το μέλλον μας.






Πώς να στηρίξεις ένα μνημόνιο που αμφισβητείται έντονα από τους δημιουργούς του και μάλιστα χαρακτηρίζεται ως «λάθος», 

πώς να στηρίξεις ένα μνημόνιο μέσα από το οποίο γλίτωσαν τα κλειστά επαγγέλματα διαφόρων τυχάρπαστων, 

δεν έγινε ούτε μία απόλυση επίορκου δημοσίου υπαλλήλου, δεν τιμωρήθηκαν διεφθαρμένοι πολιτικοί (πλην Άκη), δεν, δεν, δεν…

Σήμερα επικυρώνονται τα νέα μέτρα. 

Ας συνεχίσω κι εγώ την καραμελίτσα μου: 

Καλά να πάθουμε. 

Αξίζουμε κάθε σταγόνα αίματος που χάνουμε στην αφαίμαξή μας.

Αξίζουμε την κάθε στάση στην οποία μάς επιβάλλουν να καθίσουμε:




http://www.drseeng.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.