# #

27 Ιουν 2014

Το μυστικό ημερολόγιο του Αλέξη Τσίπρα


Ο πιτσιρίκος φέρνει στο φως το μυστικό ημερολόγιο του Αλέξη Τσίπρα και βάζει φωτιά στο πολιτικό σκηνικό που δεν καίγεται με τίποτα 

6 Ιουλίου

Αγαπημένο μου ημερολόγιο, αυτό είναι το τελευταίο μου καλοκαίρι πριν την αποθέωση. Το επόμενο καλοκαίρι θα είμαι ο πρωθυπουργός της Ελλάδας. Αν, βέβαια, υπάρχει ακόμα Ελλάδα. Πάνε τα ανέμελα καλοκαιρινά μπάνια στη Μουτσούνα της Νάξου και στις ήσυχες παραλίες της Κρήτης. Στο εξής, θα πρέπει να κάνω διακοπές στο Elounda Beach και στο Costa Navarino, ανάμεσα σε ζάπλουτους ξένους γεροξεκούτηδες και τους πάνοπλους άνδρες της προσωπικής μου φρουράς. Άτιμο πράγμα ο καπιταλισμός και η επιτυχία• ξεκινάς τη ζωή σου ως κομμουνιστής και καταλήγεις...
Γιάννα Αγγελοπούλου.



7 Ιουλίου 

Αγαπημένο μου ημερολόγιο, προσπαθώ να πείσω τους Λαφαζάνηδες του ΣΥΡΙΖΑ πως πρέπει να ενσωματώσουμε το κέντρο επειδή δεν πρέπει ο ΣΥΡΙΖΑ να γίνει ΕΔΑ. Δηλαδή, προσπαθώ να τους πω με τρόπο πως πρέπει ο ΣΥΡΙΖΑ να γίνει ΠΑΣΟΚ. Όπως το πάω, σε λίγο θα μιλάω και για τον μεσαίο χώρο. Εν τω μεταξύ, συνεχίζω εντατικά μαθήματα αγγλικών. Εύκολα είναι τα αγγλικά. Αν ήξερα πόσο εύκολα είναι τα αγγλικά, δεν θα μάθαινα ποτέ ελληνικά, που είναι και δύσκολα.

9 Ιουλίου

My dear diary, my name is Alexis Tsipras. I am a young and sexy Greek politician of the left. I am the hope of Greece and the hope of Europe. I would say that I am the only hope of the whole planet but I am not sure that the planet deserves someone like me. Basically, I never wanted to hold the future of the world in my hands but it is my destiny. Καλά, το φυσάω το αγγλικό, ε; Εντάξει, με βοήθησε και ο Σκουρλέτης που έχει πάρει το lower επειδή ήταν σπασικλάκι.

11 Ιουλίου

My dewar’s diary, this is a pencil. That is a book. Lola na ena milo. Μου αρέσουν πολύ τα αγγλικά. Θα μιλάω αγγλικά σε όλους.

12 Ιουλίου

Αγαπημένο μου ημερολόγιο, το γυρνάω πάλι στα ελληνικά, γιατί μπορεί να πέσεις στα χέρια κάποιου δημοσιογράφου, να δουν πως γράφω στα αγγλικά και να με κατηγορήσουν για έλλειψη πατριωτισμού. Οι Έλληνες είναι τόσο χάπατα που νομίζουν πως πατριώτες πολιτικοί είναι αυτοί που λένε συνέχεια πόσο αγαπούν την πατρίδα, ακόμα κι αν έχουν ξεπουλήσει όλη την πατρίδα. Οπότε, θα το παίξω κι εγώ πατριώτης. Μην τους χαλάσω την ψευδαίσθηση. Θα βάλω ελληνική σημαία στο μπαλκόνι, θα χτυπήσω άλλη μια σημαία τατουάζ στο κούτελο, θα πηγαίνω στις παρελάσεις και θα δακρύζω όταν ακούγεται ο εθνικός ύμνος. Ξεκίνησα και μαθήματα Αρχαίων Ελληνικών.

14 Ιουλίου

Αγαπημένο μου ημερολόγιο, σήμερα έμαθα πως δεν υπήρξε ποτέ Έλληνας πρωθυπουργός που να ήταν άθεος. Καλά, τον Θεό τους δεν είχαν όλοι αυτοί, αλλά, δημοσίως, σταυροκοπιόνταν συνέχεια, άναβαν κεριά και λαμπάδες, έκαναν τάματα, έπεφταν στα γόνατα μπροστά στις εικόνες και έπαιρναν τον Επιτάφιο στην πλάτη μόνοι τους. Μου φαίνεται κάπως δύσκολο να είμαι ο πρώτος άθεος πρωθυπουργός της Ελλάδας; Μήπως να αρχίσω να το παίζω θεούσα; Ξεκίνησα και μαθήματα ιταλικών.

16 Ιουλίου


Αγαπημένο μου ημερολόγιο, σκέφτομαι να παντρευτώ με θρησκευτικό γάμο. Ακόμα και ο Ανδρέας Παπανδρέου –που έφερε τον πολιτικό γάμο στην Ελλάδα- με θρησκευτικό γάμο παντρεύτηκε. Έλα μωρέ, τυπικό είναι το ζήτημα, να βάλουμε εκεί ένα στεφάνι, να τελειώνει η ιστορία. Ξεκίνησα και μαθήματα γερμανικών.

18 Ιουλίου


Αγαπημένο μου ημερολόγιο, θα πρέπει να βαφτίσω και τα παιδιά. Δεν γίνεται να είμαι πρωθυπουργός και να έχω τα παιδιά μου αβάφτιστα. Σκέφτομαι να κάνω τον γάμο και τα βαφτίσια μαζί. Αν με δείξει η τηλεόραση γαμπρό στην εκκλησία αγκαλιά με την νύφη και τα δυο κουτσούβελα λαδωμένα από τον παπά, ο ΣΥΡΙΖΑ θα πιάσει και τους νοικοκυραίους και τις γριές, και θα φτάσει στο 60%. Πρέπει να το πω στην Μπέτυ. Ξεκίνησα και ρώσικα.

20 Ιουλίου


Αγαπημένο μου ημερολόγιο, είπα στην Μπέτυ να κάνουμε θρησκευτικό γάμο, και μου είπε απογοητευμένη πως δεν είμαι ο Αλέξης που γνώρισε. Φυσικά και δεν είμαι ο Αλέξης που γνώρισε• γνωριστήκαμε όταν πηγαίναμε στο ίδιο σχολείο και κάναμε καταλήψεις. Τότε ήμασταν στην ΚΝΕ, κολλούσαμε αφίσες και πουλούσαμε κουπόνια για το Φεστιβάλ. Πού να το ήξερα τότε πως θα έφτανε μια μέρα που θα ήμουν ένα βήμα πριν από την πρωθυπουργία; Αυτά τα σύμφωνα συμβίωσης είναι καλά μόνο για τους αναρχικούς, τους ρέμπελους και τους χίπηδες. Εγώ έχω και μια πολιτική καριέρα πια. Πρέπει να σοβαρευτώ. Ξεκίνησα και γαλλικά.

23 Ιουλίου

Αγαπημένο μου ημερολόγιο, προβληματίζομαι για τους κουμπάρους. Όλοι θα θέλουν να με παντρέψουν. Σκέφτομαι πως, αν κάνω κουμπάρο τον Μπόμπολα, θα παρεξηγηθεί ο Βαρδινογιάννης. Αν με παντρέψει ο Βαρδινογιάννης, θα παρεξηγηθεί ο Λάτσης. Από την άλλη, αν με παντρέψουν οι ολιγάρχες, θα υπάρξουν αντιδράσεις μέσα στο κόμμα. Σκέφτομαι να με παντρέψει ο Σωκράτης Κόκκαλης που είχε πατέρα κομμουνιστή, ώστε να περάσω και πολιτικό μήνυμα. Αλλά ο Κόκκαλης είναι Ολυμπιακός και θα χάσω τους φιλάθλους του Παναθηναϊκού. Δεν πειράζει, θα κερδίσω τους ολυμπιακούς που είναι και περισσότεροι. Να θυμηθώ να αγοράσω ένα κόκκινο πουκάμισο σαν αυτό που φορούσα όταν κατέβηκα για δήμαρχος της Αθήνας. Ξεκίνησα
και πιάνο.

25 Ιουλίου

Αγαπημένο μου ημερολόγιο, σήμερα αγόρασα έναν σταυρό για το λαιμό. Πήγα στην Κουμουνδούρου και πέσανε ξεροί όλοι. Αυτοί του Αριστερού Ρεύματος με ξορκίζανε. Αύριο θα βάλω και κομποσκοίνι. Θα φέρω και έναν παπά να κάνει αγιασμό στα γραφεία του κόμματος. Να τους προετοιμάζω σιγά-σιγά. Μην τους δώσω ξαφνικά τις προσκλήσεις για τον γάμο μου στην Μητρόπολη και τους έρθει ταμπλάς. Ξεκίνησα και ισπανικά.

28 Ιουλίου

Αγαπημένο μου ημερολόγιο, σήμερα είναι τα γενέθλιά μου. Γίνομαι 40 χρονών. Είμαι 40 χρονών και ακόμα στην Ελλάδα θεωρούμαι νέος και άπειρος. Μήπως να αποσυρθώ για καμιά τριανταριά χρόνια από την πολιτική και να επιστρέψω στα 70 μου –γέρος, καραφλός και φαφούτης- να κυβερνήσω την χώρα; Ξεκίνησα να παίζω γκόλφ.

30 Ιουλίου

Αγαπημένο μου ημερολόγιο, σήμερα συνειδητοποίησα πως περνάω κρίση ηλικίας. Δεν αντέχω άλλο να ασχολούμαι με τους ραγιάδες που περιμένουν ακόμα κάποιον να τους σώσει. Ας σωθούν μόνοι τους. Θέλω να τα παρατήσω όλα, να αφήσω μακριά μαλλιά και μούσια, να φοράω σκισμένα τζιν, και να κάνω τον γύρο των νησιών με ένα σακίδιο στην πλάτη. Πώς θα κάνω τον γύρο των νησιών, αφού με ξέρουν όλοι; Παγιδεύτηκα στην διασημότητα και την φιλοδοξία. Είναι επειδή είμαι Λέων.

1 Αυγούστου

Αγαπημένο μου ημερολόγιο, έβαλα μερικά ρούχα σε ένα σακίδιο και φεύγω για την Αργεντινή. Θα γυρίσω την Λατινική Αμερική με μια μοτοσικλέτα σαν τον Τσε Γκεβάρα. Hasta siempre!

pitsirikos 
http://saktsak.blogspot.gr/

1 σχόλιο:

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.