# #

22 Ιουν 2014

«Δεν ήμουν ποτέ ακροδεξιός», δηλώνει ο «αξιότιμος φίλος» του Παττακού


Όταν ο Αδωνις Γεωργιάδης έδινε τη συνέντευξη που δημοσιεύεται σήμερα Κυριακή στην «Καθημερινή» δεν είχε γίνει γνωστή η αφιέρωση που είχε κάνει ο Στυλιανός Παττακός στον «αξιότιμον φίλον του», δηλαδή στον ίδιο. Γι’ αυτό κι ο πρώην υπουργός Υγείας ανάφερε με μεγαλύτερη απερισκεψία, ερωτηθείς για το αν έχει μετανιώσει για το ακροδεξιό παρελθόν του, πως αυτό δεν υπάρχει: «Εγώ πάντα ήμουν δεξιός. Ούτε κεντροδεξιός ούτε ακροδεξιός», υποστήριξε ο κ. Γεωργιάδης πριν γίνει γνωστό ότι ο Παττακός τον θεωρεί «έγκριτον κι ελλογιμώτατον ιστορικόν συγγραφέα».
Στην ίδια συνέντευξη, εξάλλου, ο Αδωνις προέβη σε μια ακόμα κωλοτούμπα,
ζητώντας συγγνώμη από τον Αντώνη Σαμαρά για την πρώτη του αντίδραση όταν πληροφορήθηκε πως δεν θα είναι πια υπουργός, την οποία αποκάλεσε άθλια, προσθέτοντας πως γι’ αυτή ίσως ευθύνεται η υπερβολική του έκθεση στα μίντια.
«Θέλω να ζητήσω συγγνώμη από τον πρωθυπουργό. Η πρώτη μου αντίδραση στην απομάκρυνσή μου από το υπουργείο Υγείας ήταν εκ μέρους μου ένας άθλιος χειρισμός. Επέδειξα απαράδεκτη συμπεριφορά, που αδικεί πάρα πολύ τον εαυτό μου. Έχω μετανιώσει όσο δεν φαντάζεστε και θέλω να του ζητήσω και δημοσίως συγγνώμη», δήλωσε ο κ. Γεωργιάδης, ο οποίος από το Σεπτέμβριο θα είναι ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Ν.Δ., θέση την οποία είχε αρνηθεί αρχικώς.
Ο ίδιος, μάλιστα, αισθάνεται διπλά άσχημα επειδή «ο Σαμαράς εμένα με ευεργέτησε κι εγώ αντέδρασα λες και δεν είναι αναφαίρετο δικαίωμα του πρωθυπουργού να αλλάζει τους υπουργούς του»: «Όπως όλοι, έχω κάποια συν και κάποια πλην. Στα πλην μου είναι ότι υπερεκτίθεμαι και ότι κάποιες φορές ξεπερνώ το μέτρο και υπερβάλλω στις συγκρούσεις μου. Άρα, λοιπόν, μπορεί όντως να υπήρχαν λόγοι να αντικατασταθώ και σίγουρα ο πρωθυπουργός είχε τους λόγους του, καθώς εκείνος μπορεί να βλέπει καλύτερα τη μεγάλη εικόνα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.