# #

28 Σεπ 2011

Τι φταίνε τα γομάρια; Το ανέκδοτο "ελάτε να πάμε όλοι μαζί να πολεμήσετε" το κάνατε πολιτική αλλά να ξέρετε ότι τέτοιους ηγέτες οι στρατιώτες στην πρώτη γραμμή πριν πέσουν μαχόμενοι για την πατρίδα τους εκτελούν πρώτους...

...ευχαρίστως προ(σ)καλώ όλους τους εισαγγελείς να μου ασκήσουν δίωξη αν θεωρούν ότι αδίκως σας προσδιορίζω ως απατεώνες, κλέφτες, κουτοπόνηρους αλήτες, φασίστες, κουκουλοφόρους μαυραγορίτες και ό,τι άλλο προσδιορισμό μπορείτε να φανταστείτε ως ύβρι. . .






Ξέρω, θα μου πείτε κινδυνεύει η πατρίδα. Τότε γιατί κόψατε μόνο ένα μισθό από εσάς και πέντε από εμάς???



Τι φταίνε τα γομάρια; Ακούσαμε κάποιον βουλευτή να σας αποκαλεί γομάρια. Θιχτήκατε και τα παπαγαλάκια σας ανατρίχιασαν στην τηλετύφλωση για την βαριά ύβρι.

 Φαντάζομαι ότι κάποιος από τους εισαγγελείς μπορεί και να ενεργήσει "αυτεπάγγελτα" για να τιμωρήσει τον υβρίζοντα. Φυσικά μόνο για τα μάτια του κόσμου, όχι γιατί οι βουλευτές έχουν ασυλία αλλά γιατί τα καημένα τα γομάρια δεν έχουν δικούς τους εισαγγελείς για να προστατευτούν ως αθώα και άμοιρα ευθυνών....

 Σήμερα, όμως, πήρα το "εκκαθαριστικό" της έκτακτης εισφοράς επί του εισοδήματός μου κατά το 2010 και ευχαρίστως προ(σ)καλώ όλους τους εισαγγελείς να μου ασκήσουν δίωξη αν θεωρούν ότι αδίκως σας προσδιορίζω ως απατεώνες, κλέφτες, κουτοπόνηρους αλήτες, φασίστες, κουκουλοφόρους μαυραγορίτες και ό,τι άλλο προσδιορισμό μπορείτε να φανταστείτε ως ύβρι.

 Πολλοί γραμματιζούμενοι λένε ότι ...
η έκτακτη εισφορά είναι αντισυνταγματική αφού ξαναφορολογείται φορολογημένο εισόδημα. Δεν γνωρίζω τις νομικές διαστάσεις του θέματος.
 Αυτό που γνωρίζω είναι ότι ζητάτε έκτακτη εισφορά επί του συνολικού εισοδήματος χωρίς τουλάχιστον να αφαιρείτε από αυτό τους φόρους που το απομείωσαν! Δεν ήταν αυτό το εισόδημά μου λαμόγια. Εισόδημα είναι αυτό που μπήκε στην τσέπη μου αφού αφαιρέσατε από αυτό τους φόρους!

 Δηλαδή του χρόνου θα μου ξαναζητήσετε εισφορά επί του ΔΗΛΩΘΕΝΤΟΣ εισοδήματος που θα έχει όμως απομειωθεί στην τσέπη μου από τον φόρο, τον ΛΑΦΚΑ και τη φετεινή εισφορά;;;

 Αν αυτό δεν είναι ΑΠΑΤΕΩΝΙΑ, τι είναι; Και το εκπληκτικό!

 Μου ζητάτε 890 ευρώ και μου κάνετε την εξυπηρέτηση να το πληρώσω σε έξη μηνιαίες δόσεις αλλά η μηνιαία δόση να μην είναι κατώτερη των 300 ευρώ!

 Δηλαδή σε δυόμισυ δόσεις! Για σας υπάρχει κανένας εισαγγελέας εκεί έξω;

 Και το στεγαστικό μου δάνειο ποιός θα το πληρώσει κύριε σύζυγε Μπακατσέλου;

 Το πετρέλαιο για τον χειμώνα ποιός θα το πληρώσει κύριε ατυχή κληρονόμε πολλών θείων Πάγκαλε;

 Τη δόση για το αυτοκινητάκι, την ασφάλειά του και τα τέλη κυκλοφορίας ποιός θα τα πληρώσει κηφήνες του κερατά που ΕΜΕΙΣ πληρώνουμε και τα δικά σας αξεξίσφαιρα;

 Την επόμενη κατραπακιά (εισφορά για το σπίτι που ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ μέχρι -και αν- το ξεπληρώσουμε) ποιός θα την πληρώσει ανεκδιήγητοι Καραγκιόζηδες;

 Ξέρω, θα μου πείτε κινδυνεύει η πατρίδα. Τότε γιατί κόψατε μόνο ένα μισθό από εσάς και πέντε από εμάς;

 Το ανέκδοτο "ελάτε να πάμε όλοι μαζί να πολεμήσετε" το κάνατε πολιτική αλλά να ξέρετε ότι τέτοιους ηγέτες οι στρατιώτες στην πρώτη γραμμή πριν πέσουν μαχόμενοι για την πατρίδα τους εκτελούν πρώτους...

 Αϊ σιχτίρ!!!

http://pitylos.blogspot.com/2011/09/blog-post_23.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.