# #

30 Σεπ 2011

Αγωγή από το αντιπροεδρικό ζεύγος ....εναντιον μπλογκερ




ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΓΡΑΦΕΙ ΕΠΩΝΥΜΑ
ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΩ ΣΕΛΙΔΑ

http://ecclesiademo.blogspot.com/

Μετά την ωραιότατη -ομολογουμένως - σύζυγο του που μου ζητά 1.000.000 ευρώ για ηθική βλάβη τώρα και ο ίδιος ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης Θεόδωρος Πάγκαλος μου ζητά το ίδιο ποσό για τον ίδιο ακριβώς λόγο και για το ίδιο κείμενο που ανάρτησα σε αυτό το ιστολόγιο το Σεπτέμβριο του 2010...

Ως εκ τούτου είμαι ιδιαίτερα υπερήφανος που θα συμβάλω από το πλούσιο περίσσευμά μου ώστε να καταφέρει να πληρώσει το νέο χαράτσι της Κυβέρνησης μέσω του λογαριασμού της Δ.Ε.Η. και να μην προχωρήσει σε πώληση - όπως δήλωσε - ενός μέρους της περιουσίας του για να καταφέρει να τα φέρει βόλτα...

Για ό, τι χρειαστεί θα είμαι στο πλευρό του ώστε να συνεχίσει να μας εμπνέει με την καθημερινή παρουσία του στα δημόσια πράγματα, τις καίριες παρεμβάσεις του που βοηθούν την κυβέρνηση και τη χώρα να ξαναβρεί το κύρος της στο διεθνές στερέωμα, το πολιτικό σύστημα να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να κερδίσει την εμπιστοσύνη των πολιτών, να πλουτίζει τις στυλιστικές μας γνώσεις στα εσώρουχα με προσωπικές του επιλογές σε φανέλες και σώβρακά του σε σατυρικές εκπομπές κ.ο.κ.

Αντιπρόεδρε ό,τι χρειαστείς, εδώ...
ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!

Βαγγέλης Μυτιληναίος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.