# #

29 Σεπ 2011

ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΛΕΟΝ ΈΧΕΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ._


ΔΗΛΩΣΗ
ΤΗΣ ΘΟΥΛΗΣ-ΧΡΥΣΑΝΘΗΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕΛΟΥΣ ΕΘΝΙΚΟΥ
ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΠΑΣΟΚ

Με αφορμή δημοσιεύματα αλλά και προς αποφυγή, δημιουργίας εντυπώσεων, υποχρεούμαι να εκθέσω τα ακόλουθα:

1.     Η δικαστική διένεξή μου με το «δημοσιογράφο» κύριο Μόχλα δεν έχει κανένα πολιτικό υπόβαθρο, όπως ο ίδιος θέλει να το παρουσιάσει, αλλά αποτελεί την ύστατη προσπάθειά μου να διαφυλάξω και να υπερασπιστώ την τιμή και την υπόληψή μου.
2.     Ο κύριος Μόχλας, εδώ και περίπου ενάμισυ έτος, έχει χρησιμοποιήσει κάθε είδους μέσο (ηλεκτρονικό και έντυπο) προκειμένου να εκτοξεύει προσωπικές ύβρεις και συκοφαντίες με σκοπό να με μειώσει και να με εξευτελίσει όχι μόνο ως πολιτικό στέλεχος αλλά κυρίως ως γυναίκα.
3.     Παρά τα αντιθέτως φημολογούμενα, κατά του κυρίου Μόχλα έχω, ήδη, υποβάλλει στη διάρκεια του τελευταίου ενάμισυ περίπου έτους, 4 μηνύσεις και 1 αγωγή. Ήδη δε έχει καταδικαστεί, για μία από αυτές, για τα αδικήματα της συκοφαντικής δυσφήμισης και της εξύβρισης, σε συνολική ποινή 7 μηνών, την 20η Σεπτεμβρίου 2011.
4.     Προχτές και παρά τις 3 μηνύσεις και την καταδίκη του, απέστειλε  σε κοινό γνωστό μας αλλά και στη σύζυγό του, μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας με άθλιο σεξουαλικό περιεχόμενο.
5.     Πράξη για την οποία αμέσως υπέβαλλα μήνυση με αποτέλεσμα να κινηθεί εναντίον του η διαδικασία του αυτοφώρου.
6.     Ο κύριος Μόχλας αμέσως μετά τη σύλληψή του, για λόγους εκδίκησης, υπέβαλε εναντίον μου μήνυση για το αδίκημα της ψευδούς καταμήνυσης.
Μόλις πληροφορήθηκα τη μήνυση εναντίον μου, έθεσα τον εαυτό μου στη διάθεση των αρχών, προσερχόμενη αυτοβούλως στα αστυνομικά όργανα.

Δυστυχώς, ακόμη και το 2011, μια γυναίκα δεν έχει άλλη επιλογή από την προσφυγή στη Δικαιοσύνη, όταν η «δημοσιογραφική γραφίδα» μετατρέπεται από μέσο ενημέρωσης των πολιτών σε εργαλείο προσωπικών επιθέσεων, εκβιασμών και ψυχολογικής βίας.
ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΛΕΟΝ ΈΧΕΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ._
                                                                                                   
                                                                                                          Βέροια 28/9/2011

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.