# #

25 Μαρ 2011

Τι ... πίνει αυτός ο Μπαγίς; Επίσκεψη στο .."Τιτοσταν" και δηλώσεις του γραφικού Τούρκου υπουργού



ImageΟ γραφικός Εγκεμέν Μπαγίς, ο υπουργός άνευ χαρτοφυλακίου της Τουρκίας και επικεφαλής της τουρκικής διαπραγματευτικής ομάδας για τις ενταξιακές διαπραγματεύσεις, αυτός που καλούσε την Ελλάδα "να σταματήσει τα εξοπλιστικά της προγράμματα γιατί αυτά κατέστρεψαν την οικονομία της", κτύπησε πάλι σήμερα: «Όλος ο κόσμος γνωρίζει πως η χώρα που επισκέπτομαι σήμερα είναι η μεγάλη χώρα της Μακεδονίας. Αναγνωρίσαμε..
το συνταγματικό όνομα της χώρας σας από την πρώτη μέρα και, όπως εμένα δεν έχετε το δικαίωμα να μου αλλάξετε το όνομα μου, έτσι κι εγώ δεν έχω δικαίωμα να αλλάξω το δικό σας. Υπάρχουν δυσκολίες, αλλά είμαι βέβαιος πως θα βρεθεί λύση και η Τουρκία θα παραμείνει στο πλευρό σας», τόνισε ο Ε. Μπαγίς.

Ο κ. Μπαγίς εξέφρασε την ελπίδα ότι η ΠΓΔΜ θα ενταχθεί σύντομα στην Ε.Ε. και το ΝΑΤΟ, ανεξάρτητα από το γεγονός πως οι κυβερνήσεις της ΠΓΔΜ και της Ελλάδας διαπραγματεύονται ακόμη για το ζήτημα της ονομασίας.
Πραγματικά είναι γελοίο κάποιος που βλέπει την Ε.Ε. "με το κυάλι" να υποστηρίζει την ένταξή της "μεγάλης χώρας Μακεδονίας" στην Ε.Ε..
 defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.