# #

24 Απρ 2014

Το μόνο που θέλω, είναι να κάνω άνετα μπουρμπουλήθρες...


  Ας βρισκόταν ένας υποψήφιος δημοτικός ή τοπικός σύμβουλος μια φορά, που να ‘χει τη λεβεντιά και να μας πει. «Ναι ρε, ήρθα από το πουθενά. Δεν ενδιαφέρθηκα ποτέ για τα κοινά. Δεν έχω προσφέρει τίποτα στην πόλη μου. Έτσι, γουστάρω. 




Το μόνο που θέλω, είναι να κάνω άνετα μπουρμπουλήθρες με το καλαμάκι στο νεσκαφέ μου. Για να με βλέπετε και να φωνάζετε ...ωσανά.» 
Ας βρισκόταν ένας! 
Έτσι. Χωρίς να επικαλείται άλλοθι, θεωρίες, ιδεολογίες, αέρα κοπανιστό. 

Ας βρισκόταν ένας να μας πει «Δε με νοιάζει η πόλη μου. Εγώ θέλω να εκλεγώ για να πάρω την απόσπαση. Θέλω να εκλεγώ και από θύμα του συστήματος να γίνω κι εγώ θύτης». Θα του ‘βγαζα ευχαρίστως το καπέλο. 

Όταν λοιπόν κάνεις ανανέωση ψηφοδελτίου με νέα πρόσωπα απλά και μόνο για να διορθώσεις το φθαρμένο, ούτε συνταγή αλλάζεις, ούτε και πολιτική.

Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος

«Άλλος Δρόμος για το Δήμο Κατερίνης»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.