# #

19 Νοε 2011

Αφιερωμενο στη "ΓΙΑΓΙΑΜΟΥ"και σε ολους της γεννιας της "ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ!"ΖΗΤΩ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ"



ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ"ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ μαθητριας  ΣΤ'11ον Δημ.Σχολ.ΚΟΖΑΝΗΣ
Αγαπημενη μου "γιαγια"τις λιγες αυτες σκεψεις μου για την επετειο  του πολυτεχνειου [17 Νοεμβρη 1973] τις αφιερωνω σε εσενα "γιαγια μου"και σε ολους της γεννιας σου ! 
που εγραψαν τη λαμπρη αυτη σελιδα της ιστοριας!
για ολους εμας σημερα .
Ειναι μια"μεγαλη"γιορτη,Γιατι..,μια ομαδα νεων παιδιων τοτε..τολμησαν να φωναξουν εναντια στη ΧΟΥΝΤΑ ΨΩΜΙ..ΠΑΙΔΕΙΑ..ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!!!!!

 Τολμησαν να σταθουν απεναντι στα τανκ και να φωναξουν..ΣΤΑΘΕΙΤΕ.. ΜΗΝ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΔΕΛΦΙΑ ..ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΟΠΛΟΙ...

Και οι φωνες σας φαινεται να εγιναν "γιαγια μου" πουλια με σιδερενιες φτερουγες ανοιχτες και εφτασαν μεχρι τις μερες μας.  
 ΚΑΙ ΝΑ!  που οι φωνες σας ηταν τοσο δυνατες που γκρεμισαν τους"ΔΙΚΤΑΤΟΡΕΣ"...γκρεμισαν τις "ΦΥΛΑΚΕΣ"και ανοιξαν τη "ΓΙΑΡΟ"[ΝΗΣΙ ΠΟΛ.ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΩΝ] 
ΚΑΙ ΝΑ!    που σημερα γραφω για σενα "γιαγια μου"για τις δικες σες ελευθερες και δυνατες φωνες ??.
ΑΡΑ"Ο ΚΟΠΟΣ ΣΑΣ"δεν πηγε χαμενος .Για αυτο μην αγωνιας "γιαγια"μου μην φοβασαι ..οπως μου τα λες ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΙΚΑΙΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟΣ! 

Γιατι κανενας αγωνας για την ελευερια δεν ειναι χωρις ΣΥΝΕΧΕΙΑ!
 Δωσε μας "γιαγια μου" τη σκυταλη του δρομου σου... και κοιτα μας ..
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ οπως κι εσεις τοτε στο "ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ".
Δεν φοβηθηκατε "γιαγια μου" τα τανκ,ουτε το στρατο ουτε τα δακρυγονα που σας εριχναν..!
Αλλα αυτα σας φοβηθηκαν! Στεκοσασταν αγερωχοι,με  θαρρος και ψυχη απεναντι τους και  φωναζατε Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ Η ΔΙΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ...
Σας σκοτωναν και εσεις τραγουδουσατε ...
 ΠΟΤΕΣ ΘΑ ΚΑΜΕΙ ΞΑΣΤΕΡΙΑ, ΠΟΤΕΣ ΘΑ ΦΛΕΒΑΡΙΣΕΙ, ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΝΤΟΥΦΕΚΙ ΜΟΥ........ 
ΠΟΙΑ ΝΤΟΥΦΕΚΙΑ "ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ"ΓΙΑ ΝΤΟΥΦΕΚΙΑ ΕΙΧΑΤΕ ΤΑ ΚΟΡΜΙΑ ΣΑΣ Ονειρευοσασταν τη δημοκρατια!..την ελευθερια!... την ανοιξη!... ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Η...ΘΑΝΑΤΟΣ!!!!!!!

2 σχόλια:

  1. Και που ειναι η " γιαγια" ΤΩΡΑ ? ... ΑΓΙΟ ΚΟΡΙΤΣΙ που ειναι...? ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.... να μοιραζει λεμονι για τα "δακρυα" και βαζελινη....που ειναι ολες εκεινες οι γιαγιαδες της πατησιων απ'ε ξω μαζι με τις αλλες μεσα που γραφανε προκυριξεις....?.. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΧΟΥΝΤΑ "μορφωμενη" εχουμε.......που ειναι....?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.