# #

18 Νοε 2011

Όχι ρε... δεν τα φάγαμε μαζί !


ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΚΑΙ OYTE ΞΕΧΝΩ !!

Γράφει ο Λεωνίδας Ορφανουδάκης

Μου έγραψες φίλε πως «1.000.000.000.000 (ένα τρις), νάιλον σακούλες καταναλώνονται ετησίως στον κόσμο και μου έδειξες σε εικόνες τις ολέθριες συνέπειες που έχει αυτό για τον πλανήτη και την υγεία των λαών...


Μου υπέδειξες μάλιστα πως μπορώ εγώ να λύσω αυτό το πρόβλημα , πηγαίνοντας με μια πάνινη σακούλα στο σουπερμάρκετ».

 Γιατί φίλε περνάς και αυτό το πρόβλημα σε εμένα , στον πολίτη ,στον λαό ; 

Μια απόφαση κρατική που θα απαγόρευε στα σουπερ μάρκετ να δίνουν δωρεάν τις πλαστικές σακούλες , θα ήταν αρκετή για να λύσει το πρόβλημα κατά τα 9/10 ! 

Σταματήσετε ποια να με φορτώνετε σαν πολίτη με ενοχές !! 

Δεν είναι όμως το πρόβλημά της σακούλας που με οδήγησε να σου απαντήσω και μάλιστα να δημοσιοποιήσω την απάντηση μου . Με αυτά που σου είπαν να μου πεις και τα οποία εσύ καλόπιστα μου μετάφερες , κτύπησες στο ευαίσθητό σημείο μου . 

Μου θύμησες στημένους σε όλα τα επίπεδα μηχανισμούς με τους οποίους ύπουλα οι πραγματικοί ένοχοι μεταφέρουν την ενοχή για όλα τα εγκλήματα και τα λάθη τους στους λαούς . 

Αφού λοιπόν μου έδωσες την αφορμή δεν θα σταθώ , δεν θα σακουλιαστώ, στις σακούλες . 

Θα πιαστώ από αυτές για να πάω παραπέρα , να προσπαθήσω ξανά να απενοχοποιήσω τον λαό εκεί που μας κτυπάνε περισσότερο, (μαζί τα φάγαμε) , εκεί που μας πονάει περισσότερο όλους σαν λαό (εμείς τους ψηφίζουμε) . 

Θα ξαναγράψω λοιπόν το χιλιοειπωμένο από εμένα .

Όχι δεν τα φάγαμε μαζί !

 Εμάς ότι φάγαμε μας το... ταΐσάνε για να , και τελικά αυλίσανε!

Όχι δεν φταίω εγώ αν χρεοκόπησε η χώρα ! 

Δεν έφερνα εγώ αυτούς που μας κυβερνούσαν . Έτοιμους μου τους έδιναν πριν καν ψηφίσω .
 Αν έλεγα (ναι) έβγαινε ο ένας , αν έλεγα (όχι) έβγαινε ο άλλος ενώ ο τρίτος μου έδειχνε με κάθε τρόπο πως δεν ήθελε την ψήφο μου . Είχε τους δικούς του αυτός , δεν ήθελε άλλους !

Θα σας μιλήσω καθαρά και ξάστερα στη γλώσσα μας συμπατριώτες , Έλληνες .

 Το βλέπετε νομίζω είναι τώρα ολοφάνερο πως όσο και να το θέλουμε σαν λαός , όσο και αν φωνάζουμε πάνω από ένα χρόνο στις πλατείες δεν μπορούμε να τους ξεφορτωθούμε . Και τον κύριο Παπαδήμο , δεν λέω καλός και άγιος μπορεί να είναι ο άνθρωπος , όμως ούτε εγώ ούτε εσείς τον κάναμε πρωθυπουργό . 

Μάλιστα, καμιά δεκαπενταριά μέρες πριν καν συζητηθεί το όνομα του στην Ελλάδα , άκουσα ότι το BBC τον είχε λανσάρει για πρωθυπουργό μας .

 Δεν θα κουραστώ να το λέω , έστω και αν έχουν πείσει τους περισσότερους από εσάς , οι καλοπληρωμένοι επικοινωνιολόγοι τους τους , μέσα από τα ΜΜΕ πως φταίμε και εμείς . 

Εγώ θα σας φωνάζω και θα σας εξηγώ , σε κάθε ευκαιρία πως όχι ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ ΟΥΤΕ και ΕΣΕΙΣ ! ΔΕΝ φταίει ο ΛΑΟΣ .

Δεν ισχυρίζομαι βέβαια πως δεν κάναμε και εμείς τα λάθη μας αλλά η κρίση δεν προέκυψε από αυτά . Τα δικά μας λάθη ήταν μια μικρή παρωνυχίδα στο πρόβλημα ! Όχι δεν μασάμε ! Δεν φταίμε εμείς , οι πραγματικοί υπαίτιοι είναι οι πολιτικοί , οι οποίοι πέραν των πολλών άλλων, ερήμην μας εψήφιζαν παραγραφές και μνημόνια . 

Είναι γνωστοί σε όλους μας και αυτοί και τα αφεντικά τους . Καθυστερούν και σήμερα ακόμα και θα καθυστερήσουν όσο μπορούν τις εκλογές για να ξεχάσουμε . Κυρίως όμως καθυστερούν μέχρι να βρούνε δανεικά που θα τα ξεπληρώσουμε εμείς . 

Θέλουν και περιμένουν και νομίζουν πως με αυτά θα εξαγοράσουν ξανά με 500ρικά την ψήφο μας και θα ξεχάσουμε την καμένη γη μας .

 Θα δείξει !

Αναγνωρίζω και σαν δικές μας ευθύνες , σαν λαού εννοώ , πως υποκύπτουμε σχετικά εύκολα στα κατασκευασμένα διλλήματα και ότι συχνά ξεπουλιόμαστε και μάλιστα φτηνά . 

Όχι όλοι μας βέβαια , μα αρκετοί , τόσοι όσοι χρειάζονται κάθε φορά για να καθορίσουν το εκλογικό αποτέλεσμα . 

Υπάρχου ακόμα δυο σοβαρά ζητήματα για τα οποία ευθύνη είναι αποκλειστικά δική μας και για τα οποία και εγώ λέω ναι εδώ φταίμε εμείς ! 

Το ένα είναι ότι πολλοί από εμάς ενώ δεν είναι βλάκες , στα πολιτικά πράγματά ενώ είναι σοβαρά , αντί να δρουν σαν ώριμοι πολίτες , παρασύρονται από όσους έχουν ατομικά συμφέροντα και αντιδρούν σαν φανατισμένοι οπαδοί . Το δεύτερο και σοβαρότερο είναι ότι ξεχνάμε , και μάλιστα ξεχνάμε εύκολα και γρήγορά .

Ποτέ πιά !ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ !!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.