# #

18 Νοε 2011

η αληθινη γενναιοτητα πρεπει να αφησει τα πεδια των μαχων και να αναπτυχθει στον ερωτα




κι ειναι αναγκη να παμε μπροστα
να γεμισουμε ολα τα κενα
εαν οχι και να αυτοκαταστραφουμε
αντλωντας δυναμη απο τα περασμενα
ενας καιρος θα'ρθει
να κελαηδισουμε ορθιοι
και στην ομορφια γενναιοι
αργα-γρηγορα
τα πουλια θα μας εξημερωσουν
Ιτε παιδες
η αληθινη γενναιοτητα
πρεπει να βαπτιστει στο πελαγος
και να φερει κατι απο το μελτεμι
στους ογδοους οροφους των πολυκατοικιων

πρεπει να αφησει τα πεδια των μαχων
να αναπτυχθει στον ερωτα
η αληθινη γενναιοτητα
και στα βιβλια
να βγει 
με αλλο ομορφοτερο ονομα
κι εκει να περιμενει
την στιγμη της!!!!


ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ


Mαρια

1 σχόλιο:

  1. Εχω σηκωσει χερι καταπανου
    στα βουνα τα μαυρα
    και τα δαιμονικα του κοσμου τουτου
    εχω πει στην αγαπη " γιατι"
    και την εχω κυλησει στο πατωμα
    εγιναν οι πολεμοι
    και ξαναγιναν
    και δεν εμεινε ουτ'ενα κουρελι
    να το κρυψουμε βαθια στα πραγματα μας
    και να το λησμονησουμε
    ποιος ακουει;
    ποιος ακουσε;
    δικαστες,παπαδες,χωροφυλακες
    ποια ειναι η χωρα σας;
    ενα κορμι μου μενει και το δινω
    σ'αυτο καλλιεργουνε,οσοι ξερουν,τα ιερα,
    οπως οι κηπουροι στην Ολλανδια τις τουλιπες
    και σ'αυτο πνιγονται οσοι δεν εμαθαν ποτε
    απο θαλασσα κι απο κολυμπι....
    Ροες της θαλασσας και σεις των αστρων
    μακρινες επιρροες
    παρασταθειτε μου!!
    εχω σηκωσει χερι καταπανου
    στα δαιμονικα του κοσμου τουτου
    τ'ανεξορκιστα
    κι απο το μερος το αρρωστο γυριστηκα
    στον ηλιο
    και στο φως
    αυτοεξοριστηκα!!
    κι απ'τις φουρτουνες τις πολλες γυριστηκα
    μες στους ανθρωπους
    αυτοεξοριστηκα!!!

    ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.