# #

13 Ιαν 2013

«Έχω και εγώ μάσκες στο σπίτι μου»!

  Πιο Συριζαίοι και από τον... ΣΥΡΙΖΑ 

οι ΑΝ.ΕΛ.

pio-syrizaioi-kai-apo-ton-syriza-oi-anel
 
 Επιτέλους ένα ειλικρινής στο πολιτικό σκηνικό!
 
«Έχω και εγώ μάσκες στο σπίτι μου»!

Την...έκπληξη έκανε αυτή τη φορά ο ...

αναπληρωτής γραμματέας των Ανεξάρτητων Ελλήνων Γιώργος Αναγνωστάκος!

Στο πρωινό πανέλ της ΝΕΤ ο κ. Αναγνωστάκος αφού χαρακτήρισε όλα τα περί Βίλας Αμαλία κυβερνητική προπαγάνδα, ρωτήθηκε από τους παριστάμενους της κυβερνητικής πλειοψηφίας πως σχολιάζει τα ευρήματα της ΕΛ.ΑΣ. για να δώσει την παραπάνω απάντηση, αφήνοντας ακόμα και την παρακαθήμενη Νάντια Βαλαβάνη άφωνη!


πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.