Σε αστυνομικό/απολυταρχικό/φασιστικό κράτος, μετατρέπεται για μια ακόμη φορά στην ιστορική του διαδρομή, το «λίκνο της Δημοκρατίας», η Ελλάς.
Μετά τη μαζική επίθεση που διέταξε ο Παπουτσής, το καλοκαίρι του 2011, κατά δικαίων και αδίκων στο Σύνταγμα, τα ασήμαντα ανθρωπάκια που κυβερνούν τον τόπο, πιστοποίησαν αυτό που κυκλοφορούσε μέχρι τότε ως διαίσθηση:
Πως ο Λαός αυτός θα έφευγε τρέχοντας και πανικόβλητος από τις κινητοποιήσεις, με το πρώτο χτύπημα των αστυνομικών. Επιβεβαιώνοντας την εκτίμηση πως δεν κατέβηκε στις διαδηλώσεις, με στόχο να χτυπήσει την σάπια καρδιά του συστήματος, αλλά να διαπραγματευτεί τον τρόπο ζωής που του άλλαζαν (βλέπε δάνεια, καταναλωτισμός, παρασιτισμός κλπ).
Στη συνέχεια, η «τρομαγμένη» μέχρι τότε ηγεσία της ΕΛΑΣ, αντιλήφθηκε αλλά και εκπαιδεύτηκε, στο πόσο εύκολο είναι να ...
χτυπά απλούς πολίτες, με απαγορευμένα μάλιστα χημικά και το πόσο εύκολο είναι επίσης, να μεταλλάσσεται σε αυτό που ήταν σε παλιές σκοτεινές εποχές: Σε εχθρό του Λαού, τον οποίο στις σχολές τους οι αστυνομικοί, ορκίσθηκαν να υπηρετούν.
χτυπά απλούς πολίτες, με απαγορευμένα μάλιστα χημικά και το πόσο εύκολο είναι επίσης, να μεταλλάσσεται σε αυτό που ήταν σε παλιές σκοτεινές εποχές: Σε εχθρό του Λαού, τον οποίο στις σχολές τους οι αστυνομικοί, ορκίσθηκαν να υπηρετούν.
Έτσι, φθάσαμε σήμερα για μια ακόμη φορά στο ιστορικό παράδοξο:
Η εγκληματικότητα – για την αντιμετώπιση της οποίας οι αστυνομικοί έχουν εκπαιδευτεί – να φθάνει στα ύψη, ενώ την ίδια ώρα, η ΕΛΑΣ, να μετατρέπεται αργά αλλά σταθερά, σε όργανο τρομοκράτησης του Λαού.
Σημειολογικά θα μπορούσαμε να αναφερθούμε στην πλέον συμπαθή τάξη των αστυνομικών:
Σε αυτούς που υπηρετούν την Τροχαία, «τρώνε στη μάπα» όλη την κυκλοφοριακή αθλιότητα της Αθήνας καθώς και αυτή του ανύπαρκτου οδικού δικτύου της περιφέρειας, τις παγωνιές και τους καύσωνες, τις παραξενιές των οδικών συμπεριφορών, «τραβώντας το δυσκολότερο κουπί» της υπηρεσίας τους.
Όπως και σε αυτούς της Άμεσης Δράσης, που επίσης «τρώνε στη μάπα» και μάλιστα αγκομαχώντας για να προλάβουν, την ραγδαία αναπτυσσόμενη εγκληματικότητα.
Αυτοί λοιπόν οι πάλαι ποτέ συμπαθείς Τροχαίοι όπως και αυτοί της Άμεσης Δράσης, επιλέχθηκαν να παίξουν το ρόλο του «χαρατζή ή χαρατζάρη», του φοροεισπράκτορα δηλαδή της Τουρκοκρατίας.
Σύμφωνα λοιπόν με την ειδησεογραφία, «στο κυνήγι των οφειλετών του Δημοσίου επιστρατεύτηκε η Ελληνική Αστυνομία, η οποία με μπλόκα στους δρόμους αναζητεί πλέον όσους έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές. Έπειτα από απόφαση των υπουργείων Δημόσιας Τάξης και Οικονομικών, περιπολικά και μοτοσικλέτες της Τροχαίας της Άμεσης Δράσης και της Ασφάλειας, εφοδιασμένα με ηλεκτρονικούς υπολογιστές που έχουν online πρόσβαση στο δίκτυο Taxis, στήνουν μπλόκα σε οδηγούς και διενεργούν ελέγχους όχι σχετικούς με το δίπλωμα και την ασφάλειά τους, αλλά τσεκάροντας τα χρέη τους!»
Σε διαφημιστικό της κυβερνητικής προπαγάνδας αφιέρωμα, γνωστής κυριακάτικης έκδοσης, αναφέρεται επίσης:
«Η Αστυνομία και η συγκεκριμένη ομάδα που στήνει τα μπλόκα, όπως χαρακτηριστικά λένε αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ., εκτελεί εντολές και δεν αποφασίζει ποιοι θα συλληφθούν και ποιοι όχι. Αν ελεγχθεί κάποιος και εκκρεμεί σύλληψη ακόμη και για το ποσό των 80 ή 100 ευρώ, τότε θα οδηγηθεί στα κρατητήρια. «Μπορεί κάποιος να έχει ξεχάσει να πληρώσει μια κλήση της Τροχαίας, η υπόθεση να πήγε στο δικαστήριο και να έχει βεβαιωθεί η παράβαση. Και αυτός σε μπλόκο συλλαμβάνεται. Όποιες παραβάσεις έχουν βεβαιωθεί δικαστικά οδηγούν στα κρατητήρια», (σ.σ. λένε με έπαρση και αλαζονεία στον δημοσιογράφο του "Θέματος", οι στρατηγοί της ΕΛΑΣ. Επαναλαμβάνοντας κατ' ουσία με απύθμενο θράσσος το L'État, c'est moi (το κράτος είμαι εγώ) του Λουδοβίκου του 14ου, η ακόμη και μια παραλλαγή αυτού που τους είπε ο Μητσοτάκης το καλοκαίρι του 1990: «Το κράτος είστε εσείς»).
Όποιος λοιπόν ελεγχθεί και εντοπιστεί (συνεχίζει το προπαγανδιστικό αφιέρωμα στο "Θέμα") από το online σύστημα ότι χρωστά και έχει βεβαιωμένη παράβαση μεταφέρεται στο πλησιέστερο Αστυνομικό Τμήμα. Μετά ακολουθείται κανονικά η αυτόφωρη διαδικασία, οδηγείται δηλαδή στον εισαγγελέα και αυτός στη συνέχεια αποφασίζει τι θα γίνει. Μάλιστα, αν η σύλληψη γίνει Σαββατοκύριακο ή αργία, τότε ο φοροφυγάς θα παραμείνει στα κρατητήρια μέχρι την επόμενη εργάσιμη».
Ο αρθρογράφος στη συνέχεια μας λέει πως αυτό το μέτρο «…χρησιμοποιείται και σε άλλες ανεπτυγμένες χώρες», χωρίς να μας εξηγεί σε ποιες και χωρίς φυσικά να μας λέει τίποτε για το ΑΕΠ αυτών των χωρών, το Κατά Κεφαλήν Εισόδημα των πολιτών της, τους φορολογικούς της συντελεστές και επίσης τίποτε, για την περίφημη «αρχή της ανταποδοτικότητας».
Όταν ξεχνάμε πως οι φόροι που πληρώνουμε στο κράτος, είναι και πρέπει να είναι ανταποδοτικοί και αποδεχόμαστε πως το να πληρώνουμε προστασία στο κράτος, όπως σε ανθρώπους της νύχτας, είναι κάτι φυσιολογικό, τότε έχουμε αποδεχθεί πως είμαστε, όχι πολίτες μιας δημοκρατικής και ευνομούμενης πολιτείας, αλλά «υποκείμενα φόρου υποτελή».
Μια έννοια, η οποία χρησιμοποιούνταν και ακόμη χρησιμοποιείται στις χώρες οι οποίες ήταν ή είναι υπό κατοχή, ήταν ή είναι προτεκτοράτα άλλων χωρών.
Την ίδια ώρα, όταν επιτρέπουμε στα ασήμαντα και κομπλεξικά ανθρωπάκια που κατοικοεδρεύουν στα βουλευτικά έδρανα και στα διάφορα κυβερνητικά μέγαρα, κοινούς κλέφτες, πλαστογράφους και παραβάτες κάθε μορφής Δικαίου, να μετατρέπουν τα «όργανα της τάξης» σε φοροεισπράκτορες και νταβατζήδες του Λαού, έχουμε αποδεχθεί την πλήρη ήττα μας, ως πολιτισμένοι άνθρωποι.
Παράλληλα, επιτρέπουμε με αυτήν μας την στάση, την περαιτέρω φασιστικοποίηση της δομής της χώρας μας, μια εξέλιξη, την οποία θα πληρώσουμε κάποια στιγμή, με βαρύ τίμημα. Όπως πολλές φορές εξ' άλλου, έγινε στο παρελθόν.
Προς το παρόν, το μόνο που ακούμε δεξιά και αριστερά είναι, αριστερά και δεξιά μουρμουρητά/κοινοτυπίες/ανέξοδους λεονταρισμούς, σαχλαμάρες του τύπου «θα πάρω την καραμπίνα και θα τους δείξω», ο κάθε παλαβιάρης να κάνει και ένα κίνημα, μαζί με τη γυναίκα και την πεθερά του, άλλοι - λες και απευθύνονται σε κάφρους - να πληρώνουν το... χρέος της χώρας, άλλοι ακόμη να κάνουν κλώνους του ΠΑΜ σε μια επίδειξη απίθανης γελοιότητας, τα πληκτρολόγια στο διαδίκτυο να παίρνουν «επαναστατική φωτιά» κλπ κλπ γνωστά του βασιλείου της... Δανιμαρκίας.
Και από την άλλη πλευρά, τη μόνη ίσως φωνή, αυτή του Πατριωτικού Μετώπου, να λέει τα πράγματα με το όνομά τους, να δηλώνει και να είναι «έτοιμο να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά», να έχει πλήρη και ολοκληρωμένη πρόταση διεξόδου της χώρας από την κρίση.
Για μας λοιπόν του Πατριωτικού Μετώπου, υπογράφοντας το χρέος μας απέναντι στους νεκρούς και στα αγέννητα, καλούμε για μια ακόμη φορά, όσους όρθιους, όσους ζωντανούς, να συμπαραταχθούν στο ΠΑΜ.
Να μην αποδεχθούν την περαιτέρω φασιστικοποίηση της κοινωνίας μας.
Να μην πέφτουν θύματα στα καραγκιοζιλίκια του τύπου «εγώ θα σας σώσω» που καλλιεργούν νοσηροί δήθεν αντιμνημονιακοί αριστεροδέξιοι παλαβιάρηδες (με το αζημίωτο μάλιστα).
Να αντιληφθούν πως έχουν ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ: ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ:
Πέρασμα των εξουσιών στο Λαό. (Ανακλητότητα, Ακυρωτικότητα, Παλλαϊκή Άμυνα, Ορκωτά Δικαστήρια).
Άμεση Δημοκρατία, στο πρότυπο που θεμελίωσε στην Ελβετία, ο Μέγιστος (και ο μοναδικός) πολιτικός άνδρας που έζησε (και δολοφονήθηκε) σε αυτόν τον τόπο, ο Ιωάννης Καποδίστριας.
Λαέ: Δώσε μας τη Δύναμη να σου παραδώσουμε την Εξουσία.
Του Σταύρου Βιτάλη, Προέδρου του Πατριωτικού Μετώπου.
Πατριωτικό Μέτωπο
Πολιτικό Κίνημα Άμεσης Δημοκρατίας
Συνδεδεμένο Μέλος της Ευρασιατικής Ένωσης
Πολιτικό Κίνημα Άμεσης Δημοκρατίας
Συνδεδεμένο Μέλος της Ευρασιατικής Ένωσης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.