# #

21 Οκτ 2010

. Μη μου ξανακορνάρεις στο φανάρι, όταν δεν έχει ακόμα καν ανάψει το πράσινο

«Πολιτισμός είναι, να δίνεις. Πολιτική είναι, αυτά που λες να τα κάνεις. Πολιτισμός είναι, να σέβεσαι τον άνθρωπο. Πολιτική είναι, να σέβεσαι το μόχθο του. Πολιτισμός είναι, να λες απλόχερα, "ευχαριστώ", "συγγνώμη", "παρακαλώ". Πολιτική είναι, να κατακτάς με αγώνα αυτό που θέλεις. Πολιτισμός είναι να έχεις υπομονή και καρτερικότητα. Μη μου ξανακορνάρεις στο φανάρι, όταν δεν έχει ακόμα καν ανάψει το πράσινο και είμαι και το δέκατο αυτοκίνητο στη σειρά, γιατί μου διαλύεις το νευρικό μου σύστημα και σμπαραλιάζεις και το δικό σου, κοριτσάκι μου......                                                                                         Σχολιο της του Ολυμπου αλεπους...ενα αποσπασμα απο πολιτικο λογο για τις δημοτικες εκλογες...καλο δεν  ειναι? Ειναι σιγουρο οτι στη χωρα μας υπαρχουν  ανθρωποι που θελουν  να προσφερουν, που εχουν την ορεξη, τη δυναμη και το αναλογο πολιτιστικο επιπεδο για το κανουν σωστα. Ασχετο αν και σε ποιο κομμα  ανηκουν.Δημοτικες εκλογες ειναι και δεν εχουν θεση τα κομματα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.