# #

15 Ιουν 2014

Α, ρε πατέρα!

Πώς σκέφτεται ένα παιδί για τον πατέρα του σε κάθε

 ηλικία:

 
4 ετών:       Ο μπαμπάς μου μπορεί να κάνει τα πάντα!

7 ετών:       Ο μπαμπάς ξέρει τόοοσα πολλά!

8 ετών:      Ο μπαμπάς μου δεν ...ξέρει τελικά και τόσα 
πολλά.

12 ετών:     Ο μπαμπάς μου δεν ξέρει τι του γίνεται.

14 ετών:     Ο πατέρας μου; Άσε καλύτερα!

21 ετών:   Ωχ... πάλι αυτός μπροστά μου!

25 ετών:  Κάτι ξέρει για το θέμα ο πατέρας μου αλλά 
όχι και πολλά πράγματα.

30 ετών:  Θα πρέπει να μάθω τι ξέρει ο πατέρας μου 
για το θέμα.

35 ετών: Πριν αποφασίσουμε ας ζητήσουμε και τη 
γνώμη του μπαμπά.

50 ετών:    Τι άραγε να πίστευε ο πατέρας γι΄ αυτό;

60 ετών: Τελικά ο πατέρας μου είχε τεράστια εμπειρία!


65+ετών:  Α, ρε πατέρα! 
Μακάρι να ζούσες και να μιλούσαμε σήμερα οι δυο 
μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.