# #

27 Μαΐ 2012

Για τα 300 ευρώ κατάσχεση… για τα εκατομμύρια ασυλία!


Την ώρα που οι εφορίες στέλνουν ειδοποιητήρια για κατασχέσεις μισθών,ακόμη και ακινήτων, σε οφειλέτες των 300 ευρώ, όσοι χρωστούν εκατομμύρια ευρώ στο δημόσιο απολαμβάνουν μιας ιδιότυπης ασυλίας, καθώς η επιτροπή που συστήθηκε για να εισπράξει δεν λειτουργεί!


Σύμφωνα με την “Καθημερινή” η επιτροπή που συστήθηκε πριν από 10 μήνες για να εισπράξει οφειλές που ξεπερνούν τα 3 δις ευρώ, δεν λειτούργησε από τότε, με αποτέλεσμα η διαδικασία προσφυγής σε αυτή να αποτελέσει ένα ασφαλές καταφύγιο για όσους μεγαλο-οφειλέτες και παραβάτες θέλουν να.. καθυστερήσουν την εξόφληση των οφειλών τους.

Η επιτροπή που προβλεπόταν να εξετάζει φορολογικές διαφορές άνω των 300.000 ευρώ δεν συγκροτήθηκε από τον περασμένο Νοέμβριο, επειδή δεν βρέθηκαν πρόθυμοι δικαστές να συμμετάσχουν, καθώς οι δύο θέσεις είναι άμισθες.



πηγη

1 σχόλιο:

  1. Γεια σε όλους,

    Το όνομά μου είναι η κα Μόνικα Roland. Ζω στο Ηνωμένο Βασίλειο Λονδίνο και είμαι μια ευτυχισμένη γυναίκα σήμερα; και είπα τον εαυτό μου ότι κάθε δανειστή που να σώσει την οικογένειά μου από την κακή κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε, θα ήθελα να αναφερθώ σε κάθε πρόσωπο που ψάχνει για το δάνειο προς αυτόν, μου έδωσε την ευτυχία για μένα και την οικογένειά μου, ήμουν στην ανάγκη ενός δανείου ύψους $ 250,000.00 για να ξαναρχίσω τη ζωή μου όλη, όπως εγώ είμαι ανύπαντρη μητέρα με 3 παιδιά που γνώρισα αυτόν τον τίμιο και ΘΕΟΥ δανειστή φοβούμενος δανείου άνθρωπος που να με βοηθήσει με ένα δάνειο των $ 250,000.00 δολάρια ΗΠΑ, είναι ένας Θεός φοβάται τον άνθρωπο, αν είστε στην ανάγκη του δανείου και θα ξεπληρώσει το δάνειο παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον του πω ότι είναι η κα Μόνικα Roland, που θα αναφέρονται σε αυτόν. επικοινωνήστε με τον κ. κ. James οστών μέσω e-mail: (bestloansfinance02@gmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.