Μια ανεξήγητης κατάρα του Ιησού εναντίον του πιο αγαπημένου σύμβολου του φυσικού μας κόσμου, του δένδρου, και συγκεκριμένα μιας εντελώς "αθώας" συκιάς προβληματίζει αδιέξοδα όλους τους θεολόγους του κόσμου:
«το πρωί ο Ιησούς πηγαίνοντας προς την πόλη (την Ιερουσαλήμ) πείνασε και βλέποντας από μακριά μια συκιά που είχε φύλλα,πλησίασε για να βρει κάτι σ’ αυτήν.
Όμως όταν έφτασε κοντά της δεν βρήκε τίποτε παρά μόνο φύλλα, γιατί δεν ήταν ο καιρός των σύκων. Απευθύνθηκε τότε σ’ αυτήν (τηνκαταράστηκε) και της είπε:...
ποτέ πια κανείς να μη φάει καρπό από σένα... (το επόμενο πρωί Μάρκ.11.20 ) είδαν την συκιά ξεραμένη.
Ο Πέτρος τότε θυμήθηκε και είπε δάσκαλε κοίτα η συκιά που καταράστηκες ξεράθηκε.
Τότε ο Ιησούς είπε... εάν έχετε πίστη... και πείτε σ’ αυτό το βουνό σήκω και πέσε στην θάλασσα... θα γίνει»Μάρκ.11.12-21. // Μτθ.20.21
Ο ουρανόσταλτος σωτήρας θύμωσε... και ξέρανε μια συκιά δια παντός, επειδή δεν είχε σύκα... εκτός εποχής!
Βγάζετε άκρη εσείς;!
Φαντάζεστε τον θεό-Ιησού, εις επήκοο όλων, να καταριέται ένα δένδρο... επειδή δεν είχε καρπούς εκτός εποχής;!
Στο κατάξερο κλίμα της ηλιοκαμένης εκείνης περιοχής, μια θαλερή συκιά, είχε δεν είχε σύκα, ήταν από μόνη της μια ευλογία!
Ο πεινασμένος "σωτήρας" όμως, όταν δεν βρήκε σύκα που τα ορέχτηκε, ξέρανε την συκιά ώστε κανένας να μη φάει ξανά σύκα απ’ αυτήν! Ε, λοιπόν, αυτό μόνο σαν απίστευτη κακοήθεια μπορούμε να το δούμε!
Φαντάζεστε τι θα έλεγαν χρόνια μετά, οι οδοιπόροι προς την Ιερουσαλήμ; Εδώ υπήρχε μια συκιά που με την φυλλωσιά της μας πρόσφερε μια δροσερή γωνιά και στην εποχή της άφθονα χορταστικά σύκα, μέχρι που πέρασε ένας σωτήρας... και την ξέρανε με μια κατάρα!
Το πιθανότερο είναι, ότι ο περιοδεύων θαυματοποιός Ιησούς, χρειαζόταν ακόμα ένα επιδεικτικό των δυνάμεών του "θαύμα" και γι’ αυτό καταράστηκε μεγαλόφωνα, την απολύτως αθώα συκιά!
Ξοπίσω του, κάποιοι ημέτεροι, ανάλαβαν μέχρι: «το επόμενο πρωί» Μάρκ.11.20, να υλοποιήσουν το "θαύμα" ξεραίνοντας με κάποιον ανθρώπινο τρόπο το αθώο δένδρο!
Δεν μας έφταναν λοιπόν οι "δέντρα" και τα "βουνά" που με πίστη θα πεταχτούν στη θάλασσα, τώρα ο δάσκαλος με εντελώς παρανοϊκό τρόπο, επιδεικνύει έναν άκρατο ωφελιμισμό απέναντι στην φύση: σύκα θέλω, τώρα τα θέλω, αλλιώς να ξεραθείς!
Αν το συγκεκριμένο περιστατικό δεν ήταν στην παγκοσμίως τιμώμενη Βίβλο, εδώ και αιώνες θα ήταν κλασικό παράδειγμα καταστροφικής ηλιθιότητας και απερίγραπτης εχθρότητας προς την φύση! Μα είναι δυνατόν να ξεραίνεις μια συκιά που δεν είχε καρπούς εκτός εποχής... και να είσαι εσύ ο θεός που την έφτιαξε;!
Με το ίδιο σκεπτικό, ο ίδιος αυτός ασυγκράτητος "σωτήρας", θα καταριόταν... τις προβατίνες που δεν είχαν γάλα, μόλις το χρειαστεί... τα πουλιά που δεν κελαηδούσαν όταν αυτός ήθελε να τ’ ακούσει... τα σύννεφα που δεν έβρεχαν, όταν αυτός ήθελε να δροσιστεί, και τις πηγές και τους χειμάρρους, που δεν έτρεχαν νερό όταν αυτός διψούσε! Αν αυτός ήταν ένας καλός θεός... τότε ένας αληθινά κακός θεός πώς έπρεπε να είναι;
Το περίεργο είναι, ότι ο ίδιος αλλού, κάνει στους ακροατές του μάθημα φυσιογνωσίας λέγοντας: «όταν δείτε την συκιά και όλα τα δένδρα... όταν τα κλαδιά της γίνουν απαλά και τα φύλλα μεγαλώσουν... γνωρίζετε ότι κοντά είναι το θέρος (δηλαδή ο καρπός)» Ματθ.24.32. //Λουκ.21.29. Όταν όμως διδάσκεις στους άλλους, πότε φυσιολογικά να αναμένουν τον καρπό, αλλά ο ίδιος ξεσπάς σε κατάρες και ξεραίνεις τις συκιές, που εκτός εποχής δεν έχουν σύκα... όχι μόνο θεός δεν είσαι, αλλά ούτε καν λογικός και καλός άνθρωπος!
Μήπως είναι λοιπόν καιρός να δεχθούμε, ότι κάτι δεν καταλάβαμε σωστά, στο υποτιθέμενο "μεγαλείο" του υποτιθέμενου ενσαρκωμένου Γιαχβέ, του λεγόμενου σωτήρα Χριστού Ιησού;
Ρώτησα έναν κηπουρό πως μπορείς να ξεράνεις ένα δένδρο μέσα σε λίγες ώρες, και μετά από λίγη σκέψη μου έδωσε την ακόλουθη απάντηση: Αν σκάψεις γύρω από το δένδρο και ιδιάσεις ικανή ποσότητα αραιωμένου (νερωμένου) ασβέστη. Αν μάλιστα μετά σκεπάσει προσεκτικά με χώμα και καλύψεις τα ίχνη σου αυτά, μέσα σε λίγες ώρες ο νερωμένος ασβέστης θα κάψει τις ρίζες του και το δένδρο θα φαίνεται μαραμένο μέσα σε πολύ σύντομο χρόνο χωρίς κάνεις να μπορεί να καταλάβει πως έγινε!
Μια συκιά πρέπει να ξεραίνεται μέσα σε λίγες ώρες, αν στις ρίζες της ρίξουμε το "κατάλληλο" υγρό, (π.χ. θεϊκό οξύ;). Όποιος γνωρίζει κάτι περισσότερο, ας μας ενημερώσει!
Μια συκιά πρέπει να ξεραίνεται μέσα σε λίγες ώρες, αν στις ρίζες της ρίξουμε το "κατάλληλο" υγρό, (π.χ. θεϊκό οξύ;). Όποιος γνωρίζει κάτι περισσότερο, ας μας ενημερώσει!
Με δεδομένο ότι η συκιά θέλει pH εδάφους ελαφρώς όξινο (6 με 6,5 ,το ουδέτερο είναι το 7)
ΑπάντησηΔιαγραφήρίχνοντας στο χώμα μια βάση πχ ασβέστη μπορούμε να το πάμε μέχρι 10. Την άλλη μέρα τα φύλλα θα είναι μαραμένα αλλά όχι ξεραμένα. Ανάλογα δρα και η σόδα αν και δεν ανεβάζει τόσο πολύ το pH.
Επίσης εκείνη την εποχή γνώριζαν και κάποια οξέα όπως το θειικό οξύ απ τους Σουμέριους (όχι σε πυκνή μορφή και κυρίως με την μορφή αλάτων του)που μπορούσε να κατεβάσει το pH μέχρι το 2 και να έχει ανάλογο αποτέλεσμα
ΟΥ ΜΕ ΠΕΙΣΕΙΣ , ΚΑΝ ΜΕ ΠΕΙΣΗΣ ! ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΕΙΡΕΙ ΤΟΝ ΓΑΪΔΑΡΟ , ΔΕΡΝΕΙ ΤΟ ΣΑΜΑΡΙ. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ , ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ !
ΑπάντησηΔιαγραφή"Φως ζητάνε τα χαϊβάνια
ΑπάντησηΔιαγραφήκι' οι ραγιάδες απ' τα ουράνια,
μα θεοί κι' όξαποδώ
κει δεν είναι παρά δώ.
Η Μπαλάντα του Κυρ- Μέντιου
Kώστας Βάρναλης
ΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΤΟΤΕ ΑΣ ΚΑΝΗ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ ΑΣ ΔΕΙ ΤΑ ΖΩΑΑ ΠΟΥ ΤΑ ΒΑΣΑΝΙΖΟΥΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΝΑ ΤΑ ΣΤΑΜΑΤΙΣΗ ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΩΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΛΩΝΟΠΟΙΗ ΖΩΗ ΤΟ ΜΠΟΖΟΝΙΟ ΤΟΥ ΧΙΓΚ ΤΟ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΠΡΩΤΑ ΔΕΣΤΕΤΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΛΕΜΕ.ΤΕΤΟΙΟ ΘΕΟ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟΝ ΘΕΛΩ ΧΩΡΙΣ ΔΥΝΑΜΙ ΝΑ ΚΑΝΗ ΚΑΤΙ. ΑΛΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ ΤΡΩΕΙ ΧΑΥΓΙΑΡΙ
ΔιαγραφήΈνας που διαβάζει γραπτά κείμενα, πρέπει να γνωρίζει ότι αυτά, ιδίως τα πνευματικού περιεχομένου, πολύ δε περισσότερο ο Λόγος του Θεού, είναι κατά τέτοιο τρόπο γραμμένα, ώστε οι σαρκολάτρες, να μην καταλαβαίνουν απολύτως τίποτα, διότι αυτοί όταν διαβάσουν ή ακούσουν κάτι Πνευματικό, αμέσως αρχίζουν να το απορρίπτουν, να το χλευάζουν, να το σαρκάζουν, να το βλαστημούν, και όλα τα λοιπά παρόμοια. Τον Κύριο Ιησού, ακόμα και οι Μαθητές του, δεν τον καταλάβαιναν, όταν μιλούσε στο λαό με Παραβολές! Μετά από Δημόσια Ομιλία Του, ο Χριστός ρωτούσε τους Μαθητές του, τι κατάλαβαν από την Διδασκαλία που είχε απευθύνει στο Λαό. Εκείνοι, άπειροι ακόμα στα Πνευματικά, του απαντούσαν με άλλα αντ' άλλων!! Ο Κύριος Ιησούς ήταν, φαινομενικά, πολύ δύσκολος Δάσκαλος! Δεν χάριζε κάστανα! Γι' αυτό, όταν λάβαινε τέτοιες απαντήσεις από τους Μαθητές του, που φανέρωναν το ακόμα χαμηλό Πνευματικό τους Επίπεδο, τους κατσάδιαζε στα γεμάτα! Τους έλεγε ότι είναι ανόητοι, άπιστοι και άλλα!! Και μετά, σαν στοργικός Πατέρας, τους μάζευε γύρω του και τους εξηγούσε, τι εννοούσε με την παραβολή που είχε απευθύνει στο Λαό. Τώρα, για να μη πάει μακρυά ο Λόγος, η Συκιά, στην γλώσσα των Μυστών, συμβολίζει την Ανθρώπινη Ψυχή!!! Το πως και γιατί, μη ρωτάτε! Στην προκείμενη περίπτωση, το γράφω με Πνεύμα Μαθητείας και όχι Διδασκαλίας, ο Κύριος Ιησούς έβλεπε στις Ψυχές των Ανθρώπων, να εύρει Αγάπη και Αγαθότητα, να χαρεί κι' Αυτός!! Αλλά, προφανώς, έβλεπε Μίσος και Δόλο!! Αυτό τον λυπούσε πάρα πολύ!! Και καταράστηκε!!! Την κακόμοιρη Συκιά, το δέντρο, καταράστηκε;;;Όχι δα!! Καταράστηκε την Αισθησιακή Κατάσταση, από την οποία καταδυναστεύεται η ψυχή των περισσοτέρων ανθρώπων και τους παρεμποδίζει σε τρομερό βαθμό την Πνευματική τους Ανάταση και την προσέγγισή τους προς την Θέαση της Αλήθειας, δηλαδή του Θεού!!! Γι' αυτό, σε μιά άλλη περίπτωση, όταν ο Φίλιππος έφερε τον Ναθαναήλ να τον συστήσει στον Κύριο, Εκείνος μόλις τον είδε, πριν μιλήσει ο Φίλιππος, είπε, Να! Ένας Ισραηλίτης, που δεν έχει δόλο στην Καρδιά του!!! Και όταν ο Ναθαναήλ, Τον ρώτησε, από που με ξέρεις;; Ο Γλυκύς Ιησούς του απάντησε: Προτού να σε καλέσει ο Φίλιππος, εγώ σε είδα να κάθεσαι κάτω από την συκιά!! Βλέπετε;; Πάλι η συκιά στη μέση!! Τί έγινε;;;Απλά, ο Παντογνώστης Κύριος είδε την ψυχή του Ναθαναήλ!! Την είδε ολοκάθαρη, να λάμπει σαν τον Ήλιο!! Και μίλησε, όπως μίλησε!! Έχουμε κι' άλλη σκηνή, με αναφορά πάλι στη Συκιά! Είναι η σκηνή με τον Ζακχαίο!! Είναι πολύ όμορφη σκηνή! Αναζητείστε την στην Καινή Διαθήκη και θα καταλάβετε το νόημα, με βάση το ερμηνευτικό Κλειδί που σας πααραδίδω μ' αυτή την ευκαιρία!! Να είστε όλοι Καλά!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή