ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΚΙΟΛΒΑΣ
Γεννήθηκε στη Θεσσαλία το 1920.
Πριν ακόμη πάρει το πτυχίο του μηχανολόγου και του πυρηνικού φυσικού, πήρε το πρώτο δίπλωμα από το Διεθνές Γραφείο Εφευρέσεως στην Ελβετία με την υπογραφή του Αϊνστάιν για την πρωτοποριακή θεωρία του πάνω στη σύντηξη της ύλης και τη φωτοδέσμη πλάσματος.
Συνεργάστηκε πολλά χρόνια με το ΚΠΕ "Δημόκριτος", τη ΝΑΣΑ και το ΝΑΤΟ.
Πρωτοστάτησε στην ίδρυση του Στρατιωτικού Κέντρου Επιστημονικών Μελετών και του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών.
Από το 55 δημιούργησε ένα δικό του πυρηνικό εργαστήριο και το... Κέντρο Επιστημονικών Ερευνών στην Αθήνα.
Το 1954 κίνησε τανκς και αυτοκίνητα χωρίς καύσιμα, ενώ το 1958 πραγματοποίησε τηλεκατευθυνόμενη πτήση εκπαιδευτικού αεροσκάφους από την Ελευσίνα στη Ρόδο.
Έχει επινοήσει 90 περίπου εφευρέσεις, ανάμεσα στις οποίες το σύστημα μιας αντιπυρηνικής ομπρέλας, ένα τρομακτικής ισχύος ηχητικό κανόνι, το "Giolvas' System", το καλύτερο παγκοσμίως σύστημα
ασφαλείας στις διαβάσεις τρένων, το αντιαεροπορικό Άρτεμις" κ.ά.
ασφαλείας στις διαβάσεις τρένων, το αντιαεροπορικό Άρτεμις" κ.ά.
Είναι ο κατασκευαστής του μεγαλύτερου τελεφερίκ στον κόσμο (Αιθιοπία) και ο άνθρωπος που γιάτρεψε τον ΟΤΕ από τις λιποθυμίες των τηλεφωνητριών.
Έχει αποκωδικοποιήσει άγνωστα κείμενα του Αριστοτέλη, ενώ υπήρξε μέλος της πρυτανείας της μυστικής οργάνωσης 'Έ".
Είναι μια αναμφισβήτητη διάνοια που το ελληνικό κράτος άφησε να πάει χαμένη.
Ο Γεώργιος Γκιόλβας έφυγε από αυτόν τον κόσμο στις 14 Νοεμβρίου 2003
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.