# #

29 Οκτ 2011

Αν περάσει ο σκουπιδιάρης , γάμ@ τον ....

Ένας σκουπιδιάρης κάνει έρανο Χριστουγέννων .


 Χτυπάει λοιπόν την πόρτα ενός διαμερίσματος και βγαίνει μια φανταστική ξανθιά .


 Αυτός τα χάνει στην αρχή και της εξηγεί : " Κάνω έρανο για το Σ . Ε . Σ ( Σώμα Ελλήνων Σκουπιδιάρηδων ) , θέλατε να συνεισφέρετε ; " 


Αυτή του λέει πως ναι και τον βάζει κάτω και του παίρνει την πιο απίθανη πί** της ζωής του .


 Ο τύπος τα έχει παίξει !


 Τελικά μετά από πολλές ώρες μ@μησι  ο τύπος κοιμάται στο διαμέρισμα της ξανθιάς και το άλλο πρωί αυτή του φέρνει το πρωινό στο κρεβάτι .


 Ετοιμαζόταν να γυρίσει σπίτι του ο τύπος και αυτή του δίνει κι ένα κατοστάρικο .


 Αυτός δεν μπορούσε να μη ρωτήσει : 
- Να σε ρωτήσω κάτι ; 


Γιατί τα έκανες όλα αυτά ; Και γιατί μου έδωσες ένα κατοστάρικο ; 


- Έτσι μου είπε ο άνδρας μου να κάνω πριν φύγει για Σαββατοκύριακο για κάτι δουλειές . 


Μου είπε : "Αν περάσει ο ταχυδρόμος για έρανο δώσ του ένα χιλιάρικο .


 Αν περάσει ο σκουπιδιάρης , γά** τον , δώσ του μονο ένα κατοστάρικο ."


Το πρωινό ήταν δική μου ιδέα .


Παν Παν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.