# #

29 Απρ 2011

O αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Αμυνας κ. Μπεγλίτης κάνει μήνυση σε blog


Ο ευκολος στοχος των κυβερνουντων...Τα μπλογκς
 
Ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Μπεγλίτης, με γραπτή δήλωσή του, αναφέρει ότι έδωσε εντολή στο δικηγόρο του να καταθέσει μήνυση και αγωγή σε βάρος blog της Κορίνθου με το όνομα Korinthix, όπου την Τρίτη και την Τετάρτη αναρτήθηκε "ένα άθλιο και συκοφαντικό" γι' αυτόν δημοσίευμα, που αφήνει υπονοούμενα σε βάρος του σχετικά με τους αμυντικούς εξοπλισμούς.
Επίσης,  ...
ενημέρωσε τον Εισαγγελέα Κορίνθου, ώστε να ασκήσει τις εκ του νόμου προβλεπόμενες αρμοδιότητές του, ενώ έστειλε το δημοσίευμα στον Αρχηγό της ΕΛΑΣ, αντιστράτηγο κ. Οικονόμου, για τις δικές του ενέργειες.
Ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Άμυνας σημειώνει ότι το δημοσίευμα, "με το γνωστό "γκεμπελίστικο" τρόπο και με μισόλογα και υπονοούμενα επιχειρεί να πλήξει την πολιτική, προσωπική και ηθική αξιοπρέπεια και εντιμότητά μου. Είναι προφανές ότι αυτή η φασίζουσα και εκβιαστική πρακτική δεν πρόκειται να μείνει αναπάντητη από την πλευρά μου".
"Στην πολιτική μου διαδρομή σέβομαι τους δημοσιογράφους και τα Μέσα Ενημέρωσης στον δημοκρατικά κατοχυρωμένο ελεγκτικό και κριτικό τους λόγο και ρόλο. Είτε ως απλός βουλευτής, είτε με τη θεσμική μου ιδιότητα ως Υπουργός, ουδέποτε επιζήτησα να βρεθώ εκτός του ελέγχου και της κριτικής, στο πλαίσιο της πολιτικής αντιπαράθεσης και των δημοκρατικών κανόνων της πολιτικής μας ζωής" σημειώνει ο κ. Μπεγλίτης και προσθέτει: "Αυτή, όμως, τη συνειδητή πολιτική μου στάση και συμπεριφορά ορισμένοι "ανώνυμοι" κύκλοι του διαδικτύου, την εξέλαβαν, προφανώς, ως αδυναμία, ώστε να διαβούν τα όρια της δημοσιογραφικής και πολιτικής δεοντολογίας και ελευθερίας και να προχωρήσουν στις αναρτημένες αθλιότητες και συκοφαντίες τους, εις βάρος μου".
"Θέλω να τους διαμηνύσω, όπως το έχω κάνει μέχρι τώρα με την πολιτική μου δράση, ότι δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Ότι στην κυβέρνησή μας, στην οποία έχω την τιμή να είμαι μέλος, υπερασπιζόμαστε με συνέπεια και αποφασιστικότητα το δημόσιο συμφέρον, κάτω από τον καθημερινό δημοκρατικό έλεγχο της Βουλής, με θεσμούς που για πρώτη φορά κατοχυρώνουν τη διαφάνεια, τη λογοδοσία και τα συμφέροντα της πατρίδας μας" τονίζει.
Ο αναπληρωτής υπουργός Άμυνας, την Πέμπτη στις 9 το πρωί, θα βρίσκεται στα δικαστήρια της Κορίνθου, προκειμένου να καταθέσει για την υπόθεση αυτή.
news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.