Ξεκινά σημερα η λειτουργία των πλευρικών διοδίων στον κόμβο της Λεπτοκαρυάς
Κοντά πόδια, αποδείχθηκε για μια ακόμη φορά πως έχει το ψέμα, αφού η λειτουργία των πλευρικών διοδίων της Λεπτοκαρυάς, δεν συνοδεύτηκε με την υλοποίηση καμίας υπόσχεσης από όσες είχε δώσει τον Οκτώβρη του 2010, ο υφυπουργός Υποδομών. Ο Γιάννης Μαγκριώτης, ακολουθώντας την πολιτική Σουφλιά, «χάιδεψε» τα αυτιά των Πιεριέων, που από σημερα θα καταβάλουν κανονικά αντίτιμο στα πλευρικά διόδια της Λεπτοκαρυάς, ανεξαρτήτως του οχήματος που οδηγούν.
Από σημερα λοιπον το βράδυ (στις 9) ξεκινά η λειτουργία των πλευρικών διοδίων της Λεπτοκαρυάς, στα οποία κανονικά θα καταβάλουν διόδια όλα τα οχήματα χωρίς εξαιρέσεις. Η λειτουργία των πλευρικών διοδίων θα ξεκινήσει ταυτόχρονα με την παράδοση στην κυκλοφορία του δρόμου στην κοιλάδα των Τεμπών η οποία κλείνει από τις 6 σήμερα το πρωί, λόγω απαραίτητων εργασιών.
Ψέμα, αποδείχθηκαν για μια ακόμα φορά οι υποσχέσεις που έλαβαν βουλευτές, φορείς και πολίτες από την ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών (η οποία φαίνεται να βαδίζει το δρόμο που χάραξε ο Γιώργος Σουφλιάς), αφού η συμφωνία των «πέντε σημείων», που υποτίθεται είχε κάνει ο υφυπουργός Γιώργος Μαγκριώτης με την Αιγαίο ΑΕ και με τους πολίτες δεν τηρήθηκε σε κανένα σημείο της, πλην... εκείνου της λειτουργίας των διοδίων.
Ο κ. Μαγκριώτης, σε συνάντησή του με φορείς της Πιερίας (βουλευτές, Νομάρχη, δημάρχους, πολίτες) τον Οκτώβρη του 2010 στον κόμβο της Λεπτοκαρυάς, είχε δεσμευτεί ότι η λειτουργία των πλευρικών διοδίων στην περιοχή, θα συνοδευτεί και με μια σειρά άλλων πρωτοβουλιών, ώστε να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη επικοινωνία των κατοίκων.
Πριν την επίσκεψη Μαγκριώτη, προηγήθηκε συνάντηση με βουλευτές του νομού και φορείς στο Υπουργείο Υποδομών, όπου συμφωνήθηκαν (κατά τα δελτία τύπου που εξέδωσαν οι βουλευτές) τα εξής:
Να δρομολογηθεί σύντομα η κατασκευή των δύο γεφυρών και του τμήματος του ενός περίπου χιλιομέτρου του παράπλευρου δρόμου, στην άνω πλευρά του εθνικού δρόμου μεταξύ Λιτοχώρου Λεπτοκαρυάς για την εξυπηρέτηση της τοπικής κίνησης.
Να αποφευχθεί η εγκατάσταση των παράπλευρων διοδίων κι αν αυτό δεν είναι εφικτό λόγω των συμβατικών υποχρεώσεων και επιμείνει η Εταιρία στην εγκατάστασή τους να εξασφαλιστούν κάρτες ελεύθερης διακίνησης των δημοτών του Δήμου Δίου – Ολύμπου.
Επιτάχυνση της διαδικασίας διέλευσης σ όλο το μήκος της εθνικής οδού με την εφαρμογή της ηλεκτρονικής κάρτας.
Επίσης ανακοινώθηκε η επιτάχυνση της διαδικασίας δημοπράτησης της περιφερειακής οδού Κατερίνης με πιστώσεις του Υπουργείου η οποία θα γίνει μέχρι το τέλος του έτους καθώς και της 13ης παλιάς εθνικής οδού η οποία κι αυτή τίθεται σε προτεραιότητα δημοπράτησης και κατασκευής.
Ο ίδιος ο υφυπουργός, είχε υποσχεθεί από τον κόμβο της Λεπτοκαρυάς (όταν ήρθε να κατευνάσει τις αντιδράσεις στην κατασκευή των πλευρικών διοδίων), δεν πρέπει η περιοχή να αποκλειστεί από τον αυτοκινητόδρομο, για αυτό και το υπουργείο θα προχωρήσει σε μια ολοκληρωμένη κυκλοφοριακή μελέτη για την περιοχή (πάρα πολύ γρήγορα) και σε συμφωνία με τον παραχωρησιούχο, ώστε να κατασκευαστεί το συμπληρωματικό και παράπλευρο δίκτυο «πολύ γρήγορα από αυτόν και σε συμφωνία με το δημόσιο, για να λυθούν προβλήματα της περιοχής που είχε και πριν τον αυτοκινητόδρομο».
Παράλληλα διαβεβαίωνε για τα πλευρικά διόδια της Λεπτοκαρυάς, ότι σ αυτά θα καταβάλουν αντίτιμο μόνο τα μεγάλα οχήματα και όχι τα ιδιωτικής χρήσης και πως «θα ολοκληρωθούν κάποιες εγκαταστάσεις για να αποκλειστούν οι νταλίκες, οι οποίες καταστρέφουν τους οδικούς άξονες και δημιουργούν προβλήματα κυκλοφοριακά και οδικής ασφάλειας στην περιοχή».
Τις καλές προθέσεις του κ. Μαγκριώτη, τότε δεν τις αμφισβήτησε κανείς εκ των βουλευτών που ήταν στη συνάντηση με τον Γιάννη Αμοιρίδη να εκφράζει την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι η Κυβέρνηση προχωρά στην αναθεώρηση της σύμβασης για να λύσει τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί και επιβαρύνουν βάναυσα τις τοπικές κοινωνίες, αλλά και για το γεγονός ότι επιβεβαιώθηκαν τα 5 σημεία που συμφωνήθηκαν στην συνάντηση με τον υπουργό, στην Αθήνα.
Η επίσκεψη του υφυπουργού και του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών βοήθησε στο να αποκτήσουν εικόνα των προβλημάτων που υπάρχουν στην υλοποίηση αυτή των πέντε θέσεων που συμφωνήθηκαν στην Αθήνα, είχε δηλώσει ο Θανάσης Παπαγεωργίου.
Τα πέντε σημεία που συμφωνήθηκαν στην Αθήνα εξακολουθούν να ισχύουν, εφόσον τα αποδέχθηκε και η εταιρία, είχε αναφέρει η Μαρία Μίχου, συμπληρώνοντας πως για τους Πιεριείς, το πιο σημαντικό είναι να μην επιβαρυνθεί η περιοχή και οι κάτοικοί της οικονομικά.
Διαφορετική ήταν η εκτίμηση για τα αποτελέσματα εκείνης της επίσκεψης Μαγκριώτη στην Πιερία, του πρώην νομάρχη, ο οποίος έκανε λόγο για ευχολόγια. «Δεν μπορεί να είναι κανείς ευχαριστημένος από τη συνάντηση όταν βλέπει πως μάλλον επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι μας» είπε ο κ. Παπαστεργίου, τονίζοντας ότι τα διόδια χτίζονται παρουσία του υφυπουργού. Ο τέως νομάρχης είχε αμφισβητήσει ευθέως ότι η λειτουργία τους, θα αφορά μόνο τα μεγάλα οχήματα. «Δεν νομίζω να υπάρχει έστω και ένας Πιεριέας, που να πιστεύει ότι σ’ αυτά τα διόδια θα πληρώνουν μόνο τα μεγάλα οχήματα», είχε πει χαρακτηριστικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.