# #

12 Ιαν 2011

τα χάδια τα πρώτα μου έτσι κι αλλιώς ήταν δικά σου.. . .

Διασκευή του "Δε Πίνω Μοναχός" στο δίσκο "Ξένιος - Η Κρήτη εντός μου" του Μίλτου Πασχαλίδη.
Το τραγούδι πρωτοηχογραφήθηκε στο δίσκο "Βυθισμένες Άγκυρες" του 2000. Γράφτηκε το Μάιο του 2000 στο Ηράκλειο.

Στίχοι: Μιλτιάδης Πασχαλίδης
Μουσική: Μιλτιάδης Πασχαλίδης
Εκτέλεση: Μιλτιάδης Πασχαλίδης & Χρήστος Θηβαίος

Αλλάζω το δέρμα μου
κι ό,τι μου ζήτησες σου δίνω.
ετούτη η άνοιξη χαρές κερνάει
μα εγώ δεν πίνω.

Δεν πίνει θάλασσα ο βράχος
και 'γω δεν πίνω πια μονάχος.
δεν πίνει θάλασσα ο βράχος
δεν πίνω μάτια μου μονάχος.

Αλλάζω την ρότα μου
κι όσα μου πήρες χάρισμά σου.
τα χάδια τα πρώτα μου
έτσι κι αλλιώς ήταν δικά σου.

Στην ερημιά δε ζει τ' αηδόνι
και 'γω δε θέλω να 'σαι μόνη.
στην ερημιά δε ζει τ' αηδόνι
και γω δε θέλω να 'σαι μόνη.

Γιάννης Παπαζαχαριάκης - Ακουστική Κιθάρα
Μίμης Ντούτσουλης - Κοντραμπάσο
Θύμιος Παπαδόπουλος - σοπράνο σαξόφωνο
Νίκος Καλαντζάκος - πλήκτρα
Χρήστος Θηβαίος - τραγούδι
Μίλτος Πασχαλίδης - κλασσική/ακουστική κιθάρα, τραγούδι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.