# #

12 Ιαν 2011

Καταραμένε Έλληνα, καταραμένη γνώση,γιατί να σ' αγγίξω;


«Καταραμένε Έλληνα»

Όπου να γυρίσω τη σκέψη μου
όπου να στρέψω την προσοχή μου,
Μπροστά μου σε βρίσκω.
Τέχνη λαχταρώ ,Ποίηση, Θέατρο, Αρχιτεκτονική.
Εσύ μπροστά μου μπροστάρης και αξεπέραστος.
Επιστήμη ζητώ,Μαθηματικά, Φιλοσοφία, Ιατρική, Δημοκρατία,Ισονομία, Ισοπολιτεία,
Εσύ μπροστά.
Αθλητισμό γυρεύω, το γιατρικό του κορμιού μου,
Εσύ πάλι μπροστά, μπροστάρης και αξεπέραστος.
Καταραμένε Έλληνα, καταραμένη γνώση,γιατί να σ' αγγίξω;
Για να καταλάβω πόσο μικρός είμαι;
Πόσο ασήμαντος και μηδαμινός;
Γιατί, γιατί δεν μ' αφήνεις, στην ησυχία μου και στην ξεγνοιασιά μου;


Ποίημά του Γερμανού ποιητή και φιλοσόφου Φρειδερίκου Σίλλερ (1759-1805)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.