ΠΙΕΖΟΥΝ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ ΟΙ...ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ

Οι εταιρείες ξεκίνησαν τις πιέσεις για ηλεκτρονική πληρωμή των διοδίων. Με πρόσχημα ότι τα διόδια θα φτηνύνουν, αφού θα γίνετε καταγραφή των πραγματικών χιλιομέτρων, πιέζουν για την γρήγορη μετάβαση στην νέα ψηφιακή εποχή.

Η κυβέρνηση βλέποντας ότι έχουν μπλέξει σοβαρά με το πρόβλημα του κινήματος των τζάμπα διελεύσεων, και την διστακτικότητα νέων κατασκευαστών να αναλάβουν έργα στις Εθνικές οδούς, είναι έτοιμοι να το δεχτούν.

Εγώ από την άλλη είμαι έτοιμος.... να προσφύγω στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο μέσω της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

Δεν γίνετε κύριε να έχω μια φίλη ''κολλητή'' και παντρεμένη η οποία, ας πούμε μένει στην ....
..Χαλκίδα, και εσύ να καταγράφεις τις ''διελεύσεις'' μου!

Το ποσό πληρωμής των διοδίων θα αποστέλλεται στην οικία του ιδιοκτήτη από την εταιρεία και σε περίπτωση μη πληρωμής θα αναλαμβάνει κρατική Υπηρεσία, πιθανών η αρμόδια ΔΟΥ για την βεβαίωση του προστίμου.
Δηλαδή θα ξέρουν την ''φιλία'' μου και η εταιρεία των Διοδίων και η ΔΟΥ και ως γνωστόν μυστικό που το ξέρουν δυο, δεν είναι μυστικό!_
farmaki