# #

7 Απρ 2014

Κυρία Νούλα Σοφία..


Κυρία Νούλα Σοφία..
Ας τα πάρουμε με την σειρά λοιπόν για να μάθουν και οι ψηφοφόροι σου τι έκανες τα δυόμιση χρόνια,επειδή το πας επί προσωπικού ενώ εγώ κάνω αναφορά στο θεσμό γιατί εσύ εισαι Αντιδήμαρχος αυτή τι στιγμή εγώ δεν έχω κάποιο θεσμικό ρόλο μην ξεχνάς και μην μπερδεύεις τους ρόλους μορφωμένη κοπέλα !!!

1)Είναι αλήθεια ότι τα μέλη του συλλόγου δηλ. οι γονείς των αθλητών είχαμε άγνοια περί του θέματος και σε αυτό δεν ευθύνεστε εσείς αλλά το Δ.Σ του συλλόγου που δεν μας ενημέρωσε καλώντας τα μέλη του σε γενική συνέλευση όπως το ορίζει το καταστατικό,προφανώς για να μην δώσει μεγάλη έκταση στο πολύ σοβαρό θέμα και να λυθεί εκ των έσω,αλλά εμείς ξεσπιτωθηκαμε σε περίοδο προετοιμασίας για το μεγαλύτερο τουρνουά τζούντο στα Βαλκάνια που θα γίνει μέσα στις επόμενες δυο εβδομάδες στο Λιτόχωρο!!!!Άρα η μέθοδος αυτή κατέστη προβληματική,διότι μόνο η Γενική Συνέλευση αποφασίζει για τόσο σοβαρά θέματα και όχι μόνο.

2)Πρέπει να σου θυμίσω γιατί προφανώς το ξεχνάς και μάλλον σκοπίμως ότι.. δεν έκανες ούτε μια προσπάθεια όλα αυτά τα χρόνια που ο κόσμος σου έδωσε το δικαίωμα να εκλεγείς ως δημοτική σύμβουλος και τα τελευταία δυόμιση ως Αντιδήμαρχος στο τόπο σου δηλ στη Λεπτοκαρυά να έχεις τουλάχιστον δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για: ένα πολιτιστικό κέντρο και ένα κλειστό χώρο όπου θα μπορούν σύλλογοι με δραστηριότητα στον αθλητισμό να στεγαστούν μόνιμα..ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ αυτό από μια επιτυχημένη Αντιδήμαρχο!!!

Αυτό βεβαίως φαίνεται από τα πρακτικά των δημοτικών συμβουλίων δεν τα λέω έτσι στον αέρα. Το μόνο που έκανες εφόσον ανέλαβες την Αντιδημαρχία και οφείλω να παραδεχτώ,ήταν να καλέσεις τον Βουλευτή Πιερίας κύριο Κουκοδημο Κώστα μέσου εμένα για να τον ενημερώσεις για τις καλές σου προθέσεις στο θέμα το κλειστού γυμναστηρίου όπου έδωσαν το παρών και η Δημοτικοί σύμβουλοι ,Γιωργος Ζτανης και Δημητρης Χατζης μαζί και εγώ για να σε ενημερώσω εγώ ο αστοιχείωτος και ο ψεύτης και ο αποτυχημένος για το κλειστό γυμναστήριο θυμασαι η ξέχασες !!!Τι σου είπε ο βουλευτής(Είμαι πρόθυμος να βοηθήσω την Λεπτοκαρυά και εσένα όπως μου το ζήτησαν και άλλοι δήμαρχοι δηλ. πριν από εσένα,αλλά θέλω να μου ετοιμάσεις έναν ολοκληρωμένο φάκελο τον οποίο θα πάμε μαζί δηλ. εσύ και ο βουλευτής στον Υπουργό Αθλητισμού και θα τον καταθέσουμε και εγώ ως βουλευτής θα κάνω τα αδύνατα δυνατά να αποκτήσει η Λεπτοκαρυά κλειστό γυμναστήριο).Ο βουλευτής  λοιπόν  ακόμα και σήμερα περιμένει  τον φάκελο που εσύ θα ετοιμάσεις και την υπόσχεση που εσύ έδωσες στον βουλευτή ότι δεν θα τον εκθέσεις!! που το έκανες και αυτό διότι ο βουλευτής είχε προετοιμάσει και τον υπουργό!!Το κατάλαβες αυτό,αυτά για να μπαίνουμε όλοι στην θέση μας κυρία μου.(θυμασαι η Ξέχασες)

3)θέλω να σου θυμίσω κυρία Αντιδήμαρχε ότι παρά του  ότι δεν μου δόθηκε η ευκαιρία να εκλεγώ γιατί έτσι το ήθελε ο κόσμος φυσικά,βοήθησα τα μέγιστα κοντά σε δημάρχους για τον Πολιτισμό και τον Αθλητισμό του τόπου μου και δεν εξαφανίστηκα πότε και ας μην ήμουν εκλεγμένος.....αυτά τα έχει γράψει η ιστορία αλλά εσύ δυστυχώς έλειπες παντελώς από τα πολιτιστικά και αθλητικά δρώμενα του τόπου ...ήσουν ανύπαρκτη όταν εγώ ως εθελοντής πολίτης και χωρίς αξιώματα έχω παρατήσει οικογένεια-επάγγελμα και τον πολύτιμο προσωπικό μου χρόνο χωρίς περνω χρήματα ενώ εσύ τα τσιμπούσες κάθε μήνα για να μας λες παπάρες μεγάλες το κακό είναι με λεφτά τον κατοίκων του δήμου Δίου-Ολύμπου!!!! 
Αλλά για πες μας την επιτυχημένη σου επαγγελματική σου πορεία να πεθάνουμε κιόλας σίγουρα θα έχεις πλούσιο παλμαρέ ....

4)Αυτό με τα εκατομμύρια μην το ευαγγελίζεσαι διότι αν δεν το έκανε έστω και τώρα κάποια δημοτική αρχή στην προκειμένη εσείς θα σας παίρναν με τα παλούκια...αυτά αλλού δεν είχες και άλλη επιλογή!!! 
Το ότι λειτούργησε ο βιολογικός και το πως λειτουργεί θέλω να πάμε να ποιούμε ένα καφεδάκι εκεί έξω από τον βιολογικό και μετά να μου τα πεις αυτά ...να δούμε πόσα λεπτά θα την αντέξεις την βρώμα!!!  

5)Ξεχνάς επιλεκτικά!! νομίζω υπάρχουν και φωτογραφίες αλλά πιστεύω και βίντεο σε κοπή πίτας του συλλόγου όπου μιλάτε δημόσια στον κόσμο παρουσία του βουλευτή Πιερίας κύριο Κουκοδημο Κωστα και καμαρώνεις για την βοήθεια που παρέχεις στον σύλλογο δίνοντας του την δυνατότητα να αθλείται σε ένα υπόγειο που δεν έχει ούτε θέρμανση !!!! 
Τουλάχιστον θα έπρεπε να ντρέπεστε !!!

6) Όσο αφορά τα υλικά ναι έχεις δίκιο ο Δήμος και προφανώς και με την δικιά σου πίεση παρείχε υλικά κατασκευής σε ένα υπόγειο που τώρα επικαλείσαι ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί άρα γιατί!!
Πρέπει να σε ενημερώσω ότι ο σύλλογος έπαιρνε και χαρτί παραχώρησης που εσύ τηλεφωνικά μου είπες οτι δεν επαιρνε ...αν το θες το έχει ο προπονητής του τζούντο κύριος Κατελας Αθανασιος.......πρέπει επισης να σου θυμίσω οτι μετά την απομάκρυνση η παραίτησή του πρώην Αντιδημάρχου κυρίου Μυλωνιερου Δημητρη τον σύλλογο δεν του επιτρεπόταν να ασκεί δραστηριότητα εκεί κάτω στο (υπόγειο)και κατόπιν δικιάς μου πρωτοβουλίας που μίλησα με το Πρόεδρο του χωριού κύριο Κουκαρα Ευαγγελο ο οποίος ήταν απόλυτα θετικός και δεν πατούσε σε διάφορα Φ.Ε.Κ ξανά δόθηκε στον σύλλογο το δικαίωμα να γυμνάζει τους αθλητές του εκεί στο (Υπόγειο-Αίθουσα)!!! και τα υλικά τα έδωσα εγώ,το κατάλαβες αυτό κυρία μου  παρά του ότι ο δήμος μου χρωστάει 15.000 ευρώ ποσό αστρονομικό για εσένα από το 2008 !!! και για αυτό φυσικά με θεωρείς αποτυχημένο επαγγελματικα όταν η αδιαφορία και η ανικανότητα του δήμου με έφτασαν εδώ και όχι μόνο έμενα,αυτά για να λες ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΟΝΗΡΟΥΛΑ!!!

7)Όσο για το τι μου είπατε στο τηλ. περί Βιβλίων εσόδων -εξόδων παρακαλώ πολύ να μου κανετε άρση του τηλεφωνικού απορρήτου και να δοθεί στην δημοσιότητα τα όσα ειπαμε, εσείς αναφερθήκατε και όχι εγώ.....και μου προκάλεσε μεγάλη έκπληξη αυτό το γεγονός και δεν είμαι δυστυχώς εγώ ο ψεύτης ολκής κυρία μου αλλά εισαι εσύ!!!
 Τέλος θέλω να σου πω ότι έμενα ο κόσμος με έμαθε μέσα από τους συλλόγους που μετείχα ως εθελοντής πρώτα για πολλά χρόνια όταν εσύ έπαιζες με κούκλες,ως επίσημο μέλος,και μετά από μακροχρόνια πορεία μέσα σε αυτούς μου έδωσε και το αξίωμα του προέδρου επί σειρά ετών κάτι που εγώ το κέρδισα με πολύ αγώνα και στο παλμαρε μου θέλω να σου θυμίσω οτι εχω πολλές επιτυχίες τόσες όσες εσύ δεν θα τις γευτεις ποτές στην ζωή σου.

Κλείνοντας θέλω να σου πω,πως βγήκε όντως πρώτος ο συνδυασμός σου και εκλέχθηκες εσύ με 200 και κάτι σταυρούς κάτι το οποίο θα ήταν απόλυτα λογικό αν εκλέγονταν και ο δικός μου συνδυασμός να εκλεγώ και εγώ άρα ποια η διαφορά μας δεν το κατάλαβα αυτό ....δεν ήσουν και το φαβορί στο συνδυασμό σου έλεος πια η βλακεία εδώ περισσεύει!!!! 

P.S
** Μπέρδεψες και πάλι τους ρόλους σου...ο κόσμος που σε ψήφισε δεν σε έστειλε εκεί για να κάνεις καταγραφή,δεν σου ζήτησα βιογραφικό σημείωμα αυτό θα το κάνει άλλος άστο,σε έστειλε για να δημιουργήσεις. Παιδεία-Αθλητισμό-Πολιτισμό,είναι η ανταπόδοση στους ψηφοφόρους σου και γενικότερα στο σύνολο των πολιτών.
**Α και κάτι άλλο για το Λιτόχωρο λεφτά υπάρχουν για την Λεπτοκαρυά που είναι ο τόπος σου ....δεν!!!
**Και το ποιο σημαντικό είναι ότι οι γονείς του συλλόγου από την λεπτοκαρυά θα ξοδεύουν κάποια χρήματα από την τσέπη τους για να ανεβοκατεβαίνουν στο Λιτόχωρο για να  γυμνάζονται τα παιδιά τους αυτά τα χρήματα να ξέρεις ότι τα στερούν από την οικογένεια τους γιατί κάποιοι πολιτικοί του δικού σου επιπέδου δεν έκαναν ΤΙΠΟΤΑ αντιθέτως αφήνουν πίσω :Λακκούβες και Σκουπίδια....αααα τα Πλαστικά μπουκάλια από το μαγνητικό πεδίο πες να μαζέψουν!! 


Ευχαριστώ
Γιαντσιος Γιαννης

3 σχόλια:

  1. Εσύ μορφωμένος άνθρωπος με αρχές πως δέχεσαι να δημοσιεύεις τέτοιες ανοησίες;
    Φίλος σου είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε δικτατορία έχουμε ,ούτε το Μεγκα είμαστε να κάνουμε λογοκρισία.Έχει το όνομά του ο αρθρογράφος..Εσύ ανώνυμε που μπορείς να σχολιάζεις ότι θέλεις αλλά ντρέπεσαι(?) να βάλεις το όνομά σου από κάτω τι είσαι?
      Το μπλόγκ είναι ανοιχτό σε όλους και ειδικά σε αυτούς που υπογράφουν το άρθρο ή το σχόλιό τους

      Διαγραφή
  2. Η αλήθεια είναι σαν το βαμβάκι. Πονάει αλλά γιατρεύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.