# #

10 Φεβ 2013

Μας έχουν αλώσει οι αναρχοκομμουνισταί...


Dimitris Soultas
Διαβάζω τη Σώτη στην Athens Voice και γράφει για τη σύλληψη των 4 νεαρών:

"Στην Ελλάδα έχουμε σοβαρό πρόβλημα παιδαγωγικής: την αυταρχική εκπαίδευση διαδέχτηκε η αριστερό-αναρχική..."
Εμ, δεν τα βλέπω κι εγώ, Σώτη μου!
Δεν έχω δει νομίζεις φίλες και φίλους να κοιμίζουν τα παιδιά τους διαβάζοντας τους Κροπότκιν;
Δεν έχει ακούσει, ο καθένας μας, την μέση Ελληνίδα μάνα σε χασαποταβέρνα να φωνάζει στο βλαστάρι της... "Φάε το φαΐ σου γιατί κρυώνει, μπάτσοι- γουρούνια- δολοφόνοι";
Δεν ξέρω νομίζεις χιλιάδες μάνες που ντύνουν τα παιδιά τους στα Marx & Spencer για να ποτιστεί το κορμάκι τους μ' αυτές τις επικίνδυνες μαρξιστικές ιδέες;
Δεν έχω τύχει νομίζεις μπροστά σε περιστατικό που ρωτάει το παιδί "τι θα φάμε, μαμά;" και να του απαντάει η άθλια : "Βραστούς- βραστούς θα φάμε τους αστούς;" και μετά να παίρνει στα χέρια τον "Τσελεμεντέ του Αναρχικού" για να στήσει το πιάτο;
Δεν έχω δει νομίζεις τετράδια των παιδιών, που τα πηγαίνει το καημένο στον πατέρα να του δείξει ότι πήρε Α και αυτός να βάζει το Α σε κύκλο;
Άστα, Σώτη μου, μας έχουν αλώσει οι αναρχοκομμουνισταί... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.