# #

14 Φεβ 2013

Απλήρωτοι εργαζόμενοι του προγράμματος «κοινωφελούς εργασίας» στην Π.Ε. Πιερίας



Συνεχίζεται ο εμπαιγμός των εργαζόμενων στα 5μηνα προγράμματα κοινωφελούς εργασίας, που υλοποιούνται με ευθύνη του Υπουργείου Εργασίας. Απλήρωτοι παραμένουν εδώ και 2 μήνες και οι 675 εργαζόμενοι στην Π.Ε. Πιερίας.
Συγκεκριμένα οι εργαζόμενοι ...
προσλήφθηκαν στις 03 Δεκέμβρη του 2012 σε υπηρεσίες του Δήμου Κατερίνης, Πύδνας – Κολυνδρού, Δίου – Ολύμπου, στην Π.Ε. Πιερίας και στο Γ.Ν. Κατερίνης, μέχρι σήμερα όμως δεν έχουν πληρωθεί τα δεδουλευμένα τους. 
Το αποτέλεσμα και σε αυτή την περίπτωση είναι οι πρώην άνεργοι, που εντάχθηκαν στο πρόγραμμα αυτό, να συνεχίζουν ουσιαστικά να είναι άνεργοι, αφού παραμένουν απλήρωτοι και να συνεχίζονται τα τεράστια προβλήματα επιβίωσης των οικογενειών τους.
Η κυβέρνηση, οι δημοτικές αρχές του «Καλλικράτη» και οι διάφορες Μ.Κ.Ο. εμπορεύονται τη φτώχεια και την ανεργία μέσα από την υλοποίηση αυτών των προγραμμάτων.

ΕΡΩΤΩΝΤΑΙ οι κ.κ. Υπουργός τι μέτρα θα λάβει η κυβέρνηση ώστε άμεσα να πληρωθούν οι 675 εργαζόμενοι τα δεδουλευμένα τους και να εξασφαλισθεί η τακτική πλέον πληρωμή τους.

Οι βουλευτές
Θεοδόσης Κωνσταντινίδης

Ελένη Γερασιμίδου 


1 σχόλιο:

  1. ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. ΗΜΟΥΝ ΑΝΕΡΡΓΗ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΑΝΑ ΑΜΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΩ Σ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. ΕΓΩ ΝΑ ΧΤΥΠΩ ΤΗ ΚΑ ΡΤΑ ΜΟΥ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΣΥΝΕΠΕΙΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ.ΕΣΕΙΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΣ ΣΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΣΑΣ .ΘΕΛΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΑΙ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΡΩΤΗΣΑΤΕ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΩ ΤΑ ΚΑΥΣΗΜΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ?
    ΕΝΩ ΠΑΡΑΜΑΙΝΩ ΑΠΛΗΡΩΤΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ.ΕΧΩ ΒΑΡΕΘΕΙ ΝΑ ΛΕΩ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ Η ΜΑΜΑ....ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ Η ΜΑΜΑ.... ΔΕ ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΠΛΕΟΝ. ΤΟ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΓΙΑΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ? ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΙΣΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΗΤΑΝ ΠΡΙΝ ΠΟΥ ΔΕ ΔΟΥΛΕΥΕΣ.ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΘΑ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΜΑΜΑ....ΤΙΝΑ ΤΟΥ ΠΩ ΕΓΩ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ Η ΜΑΜΑ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.