# #

20 Φεβ 2012

Πρωινός ο Τοτός σήμερα.....


ο Τοτός και το διαγώνισμα!

Ο διευθυντής φωνάζει τον Τοτό στο γραφείο του.

-Εδώ παιδί μου, έχω την κόλλα σου από τις εξετάσεις σου στη Φυσική. Απάντησες σωστά στις 9 από τις 10 ερωτήσεις.


-Ωραία, κύριε διευθυντά! Μπράβο μου! Πού είναι το πρόβλημα;


-Το πρόβλημα είναι ότι από την παρουσία σου στο μάθημα και την γενικότερη εικόνα που έχουμε, είναι κάπως δύσκολο να γράψεις τόσο καλά.


-Κύριε διευθυντά, νομίζω ότι με έχετε παρεξηγήσει. Μπορεί να είμαι λίγο απρόσεχτος στο μάθημα, λίγο κοπανατζής, λίγο φασαριόζος, λίγο πλακατζής, λίγο βλάσφημος, λίγο πειραχτήρι, λίγο να την πέφτω συνέχεια στα κορίτσια, αλλά... κατά τα άλλα δεν είμαι και τόσο κακός!


-Βέβαια, μας πονήρεψε λίγο το γεγονός ότι καθόσουν δίπλα στον καλύτερο μαθητή της τάξης κατά τη διάρκεια του διαγωνίσματος...


-Τι θέλετε να πείτε κύριε διευθυντά;


...όπως επίσης το ότι κι αυτός απάντησε σωστά στις 9 από τις 10 ερωτήσεις...


-Σας παρακαλώ πολύ. Είναι υπονοούμενο αυτό;


...όπως επίσης το ότι οι απαντήσεις σου ήταν ακριβώς ίδιες με τις δικές του!


-Κοιτάξτε. Αν ο τύπος με αντιγράφει, δεν είμαι υπαίτιος εγώ. Αυτόν να κυνηγήσετε. Μήπως να τον καλέσουμε εδώ να τον ...ανακρίνουμε μαζί;


-Δεν τελείωσα ακόμη. Στη δέκατη, τελευταία και αρκετά πιο δύσκολη άσκηση, ο άλλος απάντησε "Λυπάμαι, δε γνωρίζω την απάντηση." Ήταν πραγματικά πολύ δύσκολη, βλέπεις.


-Ε, και λοιπόν;


-Ε, λοιπόν, φίλτατε, εσύ απάντησες:
"Λυπάμαι, ούτε κι εγώ γνωρίζω την απάντηση".

πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.