# #

24 Φεβ 2012

Ανεκδοτάκι ρατσιστικό...καφεδάκι σκέτο κι όσο για καρνάβαλο...Μόνο στη βουλή έχει απ αυτό !!!



Δύο Αφγανοί , που είχαν χαθεί για πολύ καιρό μετά από το "πέρασμά" τους από τον Έβρο, συναντιούνται τυχαία σε κεντρικό δρόμο της Αθήνας
Ο πρώτος ντυμένος σαν πρίγκιπας, κατεβαίνει από μια μερσεντάρα τελευταίο μοντέλο.
Ο δεύτερος, κακομοίρης, κρατάει στα χέρια μερικά ζευγάρια κάλτσες που προσπαθούσε να πουλήσει.
- "Βλέπω καλοπερνάς! Τι δουλειά κάνεις και τα κονομάς;" τον ρωτάει.
- "Ζητιανεύω στο μετρό", απαντάει εκείνος.
- "Τι μου λες. Και βγάζεις τόσα πολλά;", τον ρωτάει με έκπληξη.
- "Μα και βέβαια! Δοκίμασε και συ! Κάθισε κοντά στα εκδοτήρια εισιτηρίων  με μια πινακίδα και θα δεις!", του απαντάει.
Μετά από δυο μέρες ο ταλαίπωρος, ξαναβλέπει τον πλούσιο φίλο του.
- "Έ,  Αχμέτ, με κορόιδεψες. Έκανα αυτό που μου είπες. Έγραψα σε μια πινακίδα ότι δεν έχω δουλειά και πεινάω εγώ και η οικογένειά μου και πως η γυναίκα μου και τα παιδιά μου είναι άρρωστα και το μόνο που μάζεψα είναι 2 ευρώ", φωνάζει αγανακτισμένος.
- "Δεν αξίζει να ζητιανεύω στο μετρό", συνεχίζει.
- "Μη λες βλακείες και κοίτα τι μάζεψα εγώ σε μια μέρα! " του απαντά ο Αχμέτ και ανοίγοντας μια μεγάλη τσάντα του δείχνει ένα μάτσο 10ευρα.
- "Μα πως είναι δυνατόν!", λέει ο άλλος απορημένος...
- "Απλώς ξέχασα να σου πω ότι στην πινακίδα έπρεπε να γράφεις ότι σου λείπουν μόνο 10 ευρώ για το εισιτήριο, για να γυρίσεις στο Αφγανιστάν." !!!!!!!!

Spiros Solo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.