# #

6 Νοε 2011

Μοιρα των αθωων...




Μοιρα των αθωων
παλι μονη,να'σαι στα στενα!
στα στενα τα χερια μου ανοιξα
στα στενα τα χερια μου αδειασα
κι αλλα πλουτη δεν ειδα
κι αλλα πλουτη δεν ακουσα
παρα βρυσες κρυες να τρεχουν
ροδια
ή ζεφυρο
ή φιλια
ο καθεις και τα οπλα του
ειπα:
στα στενα τα ροδια μου θ'ανοιξω
στα στενα φρουρους τους ζεφυρους θα στησω
τα φιλια τα παλια θ'απολυσω
που η λαχταρα μου αγιασε
λυνει αερας τα στοιχεια 
και βροντη προσβαλλει τα βουνα
μοιρα των αθωων
εισαι η δικη μου μοιρα!!

ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ


Μαρια


ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ...΄΄Το τιμημα΄΄





Μουσικη : Ευανθια Ρεμπουτσικα

1 σχόλιο:

  1. τριποδισματα ωραιων αλογων θα με βοηθησουν
    να πω την προσευχη μου πριν να κοιμηθω
    στην ψαθα-οπως γεννηθηκα-
    με λιγες πιτσιλαδες Ηλιου στο μετωπο
    και την αρχαια καρδια
    που ξερει ολο τον Ομηρο
    γιαυτο κι αντεχει ακομη
    εξουθενωτικα χτυπωντας
    μες στη μαυρη πετρα των Ψαρων
    ενα φως λατρεια γεματο
    φερνω στη φουχτα μου για σας
    μελλουσες μαργαριτες
    Γραικες που εβαλατε κουφετο του Αδη
    θαρρετα λεω το λιγοστο χρυσαφι
    επανω στους πυλωνες
    οπως γνωριζουν τα πουλια
    ν'αφηνουν μια ιδεα χαρας
    κι υστερα να πεθαινουν
    Γειά σας-κι η βρυση μου ανοιχτη
    σταλα τη σταλα
    ξανα γεμιζει τον γαλαζιο χρονο
    που ειναι αθωος
    και μετρημο δεν εχει

    ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ


    ΚΑΛΗΜΕΡΑ

    ΜΑΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.