# #

8 Μαρ 2011

Tι σόου χάσαμε! δειτε και το βιντεο!!!



Τι κρίμα να μην βλέπουμε «Blue Sky». Μα καλά, και από το κανάλι δεν μπορούν να ειδοποιήσουν με ένα δελτίο τύπου ότι έχουν τέτοιο σόου στα σκαριά; Όσοι το είδαν έκαναν τα καλύτερα κούλουμα της ζωής τους. Απολαύστε τους…

Η υπόθεση των καταγγελιών του Σωτήρη Βοργιά για τον αγώνα Μακάμπι-Ολυμπιακός και την φερόμενη εμπλοκή Μαρινάκη, Μπέου, Δαλούκα και Βασάρα, είχε την Καθαρά Δευτέρα το βράδυ νέο επεισόδιο. Ο Αλέξης Κούγιας και ο Αχιλλέας Μπέος κοντραρίστηκαν άγρια στον τηλεοπτικό αέρα, ενώ ακούστηκαν νέες καταγγελίες για απειλές και εκβιασμούς, για Ρώσους και Τσετσένους μπράβους και για τις περιβόητες κασέτες στις οποίες ακούγεται ο…
νέος παραγκάρχης!

Για τρίτη συνεχόμενη Δευτέρα η εκπομπή «Δίκη» στο Blue Sky ασχολήθηκε με την υπόθεση των καταγγελιών του Σωτήρη Βοργιά, για τις οποίες έχει ήδη διαταχθεί προκαταρκτική εξέταση από τον αθλητικό εισαγγελέα.

Τον λόγο στην αρχή πήρε ο παλιός διαιτητής ο οποίος κατήγγειλε τα εξής:

«Ξέρω ότι υπάρχει επιστολή του Γιώργου Δαλούκα στην ΕΠΟ, την οποία έστειλε και στην ΟΥΕΦΑ. Αυτό που γράφει είναι ότι δεν έχει καμία συμμετοχή στο παιχνίδι Μακάμπι-Ολυμπιακός. Στην κασέτα που έχω ακούσει, μιλάει ο νέος παραγκάρχης στον Δαλούκα και του λέει για Ρώσους, Τσετσένους, Βούλγαρους και Ρουμάνους. Είναι δύο μέρες πριν το Άρης-Παναθηναϊκός και ζητάει από τον Δαλούκα να παίξει 52-48 υπέρ του Άρη για να ισοφαρίσει αυτά που έκανε το καλοκαίρι. Του λέει ο παραγκάρχης ότι “το ματς ήταν να το σφυρίξει ο Κάκος, αλλά εγώ έβαλα εσένα για να τελειώσουμε την ιστορία του καλοκαιρού. Αν δεν το κάνεις, θα στείλω τους Ρώσους και τους Τσετσένους και να ξέρεις ότι αυτούς δεν μπορώ να τους ελέγξω”».

Παρέμβαση στη συνέχεια, έκανε ο Αλέξης Κούγιας ο οποίος υποστήριξε:

«Θέλω να ξεκαθαρίσω πως για μένα ο Βοργιάς δεν θέλει να βοηθήσει το ποδόσφαιρο, αλλά πάλι τον εαυτό του. Ήταν πονηρός διαιτητής και δεν τον εκτιμώ για την πορεία του στη διαιτησία. Κάτι πονηρό έχει στο μυαλό του. Βέβαια, το ότι συνυπάρχουμε σε αυτή την υπόθεση, μπορεί να βγει σε καλό.

Εγώ ενεπλάκη σε αυτή τη βρωμερή υπόθεση, γιατί με είχε επιλέξει ο Δαλούκας για δικηγόρο του. Με επέλεξε ο Δαλούκας και μου είπε για ποιο λόγο τον κυνηγάνε. Μου είπε ότι του ζήτησαν να συνεργαστεί για να βοηθήσει τον Ολυμπιακό να έχει καλές διαιτησίες. Αυτός αρνήθηκε να το κάνει και γι’ αυτό τον κυνηγάνε. Αυτό το ραντεβού, μεταξύ Δαλούκα και Ολυμπιακού, προσπάθησε να το κάνει ο Μπέος.

Όμως, ο Δαλούκας μου είχε πει ψέματα. Μετά έμαθα μια άλλη ιστορία, διαφορετική από αυτή που μου μετέφερε ο Δαλούκας. Και έτσι παραιτήθηκα από την υπεράσπιση του. Μου τα έχει πει πρόσωπο, κορυφαίο στο ποδόσφαιρο, αναμφισβήτητου ήθους, και πιστεύω θα μιλήσει. Τα έχω πει με ονόματα και στον Μπιτσαξή και στην Εισαγγελέα.

Όλοι ξέρετε ότι το πρόσωπο για το οποίο μιλάμε είναι ο Μπέος. Στη νέα παράγκα συμμετέχει αναμφισβήτητα ο… εξυγιαντής Μπέος. Αν υπήρχε κράτος έπρεπε αυτός και η παρέα του να ήταν ήδη φυλακή.

Εγώ προσωπικά έχω ακούσει τέσσερις κασέτες. Αναγνωρίζονται εύκολα οι φωνές, δεν είναι ο Μητσικώστας. Αυτός που έχει τις κασέτες, ζήτησε να με δει μετά την παραίτηση μου από την υπόθεση Δαλούκα. Του είπα ότι το έκανα γιατί μου το ζήτησε ο κορυφαίος Έλληνας παράγοντας. Μου έβαλε και άκουσα κασέτα που αφορά το Μακάμπι-Ολυμπιακός. Τις άκουσα, αλλά έχω δεσμευτεί να μην τις δημοσιοποιήσω.

Στις κασέτες άκουσα απειλές και για τη γυναίκα του Δαλούκα. Και μάλιστα ήταν μπροστά η γυναίκα. Απειλούσε ζωές. Του έλεγε ο Μπέος ότι “δεν έχεις πλέον άλλα περιθώρια”. Πρόκειται για συνομιλίες ανθρώπων του ποδοσφαίρου με τον αρχηγό της νέας παράγκας. Και θεωρώ ότι ο Μπέος είναι αρχηγός, γιατί μπορεί και επιλέγει τον διαιτητή του Άρης-Παναθηναϊκός. Ακούγονται πράγματα για το πριν του αγώνα Μακάμπι-Ολυμπιακός, για το πριν και το μετά του αγώνα Άρης-Παναθηναϊκός και γενικά για το πως λειτουργεί το σύστημα.

Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι στις κασέτες δεν υπάρχει πουθενά αναφορά στο όνομα του Βασάρα».

Όταν ολοκληρώθηκε η τοποθέτηση του Αλέξη Κούγια, παρέμβαση στην εκπομπή έκανε ο Αχιλλέας Μπέος, ο οποίος απάντησε:

«Δεν στέκουν αυτά που λέει ο Κούγιας. Έπεσε σε πολλές αντιφάσεις. Είμαι θιγμένος και του δίνω το λόγο μου ότι θα λογοδοτήσει στη δικαιοσύνη.

Όμως, ρωτάω εγώ: Γιατί δεν μας λένε ο Βοργιάς και ο Κούγιας από ποιον μεγαλοπαράγοντα βρήκαν τις κασέτες; Εγώ πιστεύω ότι είναι ο Πατέρας από πίσω, γιατί έφυγε και αυτός σαν αποτυχημένος παράγοντας. Εγώ πιστεύω ότι δεν υπάρχουν κασέτες. Αν υπάρχουν, όμως, εκτιμώ ότι τις έδωσε ο Πατέρας.

Εγώ ουδέποτε έχω εκβιάσει ή απειλήσει τον Δαλούκα. Καλώ τον Δαλούκα να το πει. Και να μου κάνει και μήνυση για εκβιασμό. Ας τον πάρει ο Πατέρας τηλέφωνο και να πει στον Δαλούκα να κάνει παρέμβαση στην εκπομπή. Εγώ μπορεί να είπα στο Δαλούκα ότι θέλω. Αυτός τι έκανε όμως στο Άρης-Παναθηναϊκός; Είναι δυνατόν να είμαι παραγκάρχης, να του είπα να παίξει Άρη και εκείνος να πήγε και να έδωσε ανύπαρκτο πέναλτι στον Παναθηναϊκό;

Ο Κούγιας όποτε βλέπει ότι δεν ανεβαίνει κατηγορία αρχίζει τις βόλτες στην Ευελπίδων. Είναι μυθομανής. Πάρτε στην Πάτρα και ρωτήστε πως κυκλοφορεί ο Κούγιας.

Τι δουλειά έχω εγώ με τον Ιταλό διαιτητή, τη Μακάμπι και τον Ολυμπιακό. Ας πάνε στη δικαιοσύνη να τα αποδείξουν.

Τον Δαλούκα τον ξέρω γιατί προπονούνταν εκεί που έκανε η ομάδα μου προπόνηση. Ιδιαίτερες σχέσεις δεν είχαμε ποτέ και δεν του πρότεινα ποτέ να πάει να δει τον Πατέρα ή τον Μαρινάκη.

Παραδέχομαι ότι με τον Μαρινάκη είμαι φίλος και με τον Πατέρα ήμουν φίλος. Είχαμε μια προσωπική διαμάχη σε ένα Δ.Σ. της Σούπερ Λίγκας. Ήρθαμε σε ρήξη γιατί εγώ δεν είμαι υποτακτικός».

Ο Αχιλλέας Μπέος ρωτήθηκε αν ισχύει η φήμη ότι πριν τον αγώνα Μακάμπι-Ολυμπιακός ήταν στην Ιταλία και αν μετέφερε σε κάποιους πληροφορίες για τον Ιταλό διαιτητή που σφύριζε το ματς. Ο ίδιος απάντησε: «Για μία προσωπική συζήτηση που μπορεί να είχα με κάποιον, δεν βγάζω προς τα έξω τίποτα. Δεν θυμάμαι, αλλά αν όντως ήμουν στην Ιταλία και μετέφερα σε κάποιον ότι ο Ιταλός διαιτητής είναι καθαρός διαιτητής και θέλει να κάνει καριέρα, που είναι το μεμπτό; Υπάρχει κάτι κακό σε αυτό»;

Στο σημείο εκείνο παρενέβη ξανά ο Αλέξης Κούγιας και διαδραματίστηκε ο εξής διάλογος:

Κούγιας: «Ρε αρχιλαμόγιο, τι είναι αυτά που λες;».
Μπέος: «Εσύ είσαι το λαμόγιο. Πες δημόσια ποιος σου έδωσε τις κασέτες».
Κούγιας: «Μιλάς για το Μακάμπι-Ολυμπιακός και απειλείς το Δαλούκα και τη γυναίκα του. Αν σε ακούσουν τι λες στις κασέτες, θα φύγεις από την Ελλάδα την επόμενη ώρα».
Μπέος: «Πες ποιος στις έδωσε».
Κούγιας: «Έχουν πάει οι κασέτες σε ειδικό εργαστήριο και έχουν αναγνωριστεί οι φωνές. Τι σημασία έχει ποιος μου τις έδωσε;».
Μπέος: «Έχει σημασία, γιατί αν είναι ο συγκεκριμένος που λέω, έχει λόγο να το κάνει. Μπορεί να τις κατασκεύασε ο ίδιος. Στο δικαστήριο θα γελάσει ο κάθε πικραμένος. Είσαι μυθομανής».
Κούγιας: «Εγώ θα πω ποιος μου τις έδωσε. Εσύ συναινείς να παιχτούν στον αέρα;».
Μπέος: «Να πεις πρώτα σε ποιο γραφείο πήγες και τις πήρες και μετά τα λέμε».
Κούγιας: «Καλά, καληνύχτα και καλή επιτυχία στον εισαγγελέα».

Στο ξεκίνημα της εκπομπής, εξάλλου, παρέμβαση είχε κάνει και ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, Γιώργος Νικητιάδης, ο οποίος ανέφερε τα εξής:

«Πρέπει να βγουν όλα στο φως. Δεν ξέρω όμως πόσοι θέλουν να συμβάλουν για να βγουν όλα στο φως. Μάλλον είναι άνθρωποι που ζητούν άλλα από το ποδόσφαιρο. Έχει ήδη παρέμβει ο εισαγγελέας και η πολιτεία δεν μπορεί να παρέμβει ούτε στα εισαγγελικά όργανα ούτε στο αυτοδιοίκητο του ποδοσφαίρου. Πρέπει να τα σεβαστούμε αυτά. Εμείς εποπτεύουμε και αν κρίνουμε ότι απαιτείται, θα παρέμβουμε».

Το θέμα θα έχει και συνέχεια αφού ο Νικόλας Πατέρας βρήκε όπως πάντα έδαφος στα αγαπημένα του ΜΜΕ και δήλωσε τα εξής:

«Με πληροφόρησαν ότι ο κ. Μπέος σε χθεσινή τηλεοπτική εκπομπή και σε αντιπαράθεση που είχε με τον κ. Κούγια σε σχέση με τις ‘παραγοντικές’ του δραστηριότητες στο Ελληνικό Ποδόσφαιρο , είπε μεταξύ των άλλων σε ότι με αφορά: ‘Τις κασέτες στον κ. Κούγια , εάν υπάρχουνε, τις έδωσε ο κ. Πατέρας….’.

Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι ουδέποτε έχω δώσει σε οποιονδήποτε κασέτες για τα θέματα που αναφέρθηκαν στην εκπομπή γιατί δεν έχω τέτοιες κασέτες στην κατοχή μου. Ας ψάξει ο πολυτάλαντος , λαλίστατος και άκρως πετυχημένος παράγοντας κ. Μπέος να βρει πού ‘εξομολογήθηκε’ αυτά που του καταμαρτυρούνε και στην συνέχεια να δώσει τις απαραίτητες εξηγήσεις στην δικαιοσύνη για τον τίτλο του ‘παραγκάρχη’ που του απέδωσαν πρόσφατα».


--------------------------------------------------------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.