# #

1 Απρ 2013

Πέφτει η Μαδρίτη...



Στις αργίες μ' αρέσει να περπατάω στα σοκάκια της πόλης.
Ώρες ατέλειωτες.
Όσες βαστάν τα πόδια μου...
Μόνος μου.
Ή, μάλλον, όχι τελείως μόνος. Έχω παρέα...
Δεν κοιτάω βιτρίνες ούτε τα κωλαράκια που λικνίζονται γύρω μου.
Περπατάω και ταξιδεύω στην ιστορία.

Κάπου εδώ ο Περικλής εκφώνησε τον "Επιτάφιο" λόγο του.
Από τούτο το σημείο πέρασε ο αυτοκράτορας Ανδριανός όταν επισκέφτηκε την Αθήνα.

Να κι ο τόπος που περπατούσε ο Σωκράτης με τους μαθητές του πριν μπαζωθεί το ποτάμι.

Εδώ ο φρούραρχος της Αθήνας υπέγραψε την παράδοση της πόλης στους Γερμανούς.

Να κι η γωνία που σκοτώθηκε ο Χρήστος Λαδάς και πιο κει ο Σωτήρης Πέτρουλας.

Σε τούτο τα τραπεζάκι έπινε τον καφέ του ο Παπαδιαμάντης.

Εδώ έγινε η εκτέλεση των "εξ" κι εκεί του Μπελογιάννη...

Όλους αυτούς έχω για παρέα.
Κι όταν κουραζόμαστε τους κερνάω κανένα καφεδάκι ή αναψυκτικό στον "Ανάλατο"...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.