# #

6 Αυγ 2011

Ο Ήλιος ο θεός...βιντεο






 

Σαν το σύννεφο φεύγω πετάω
έχω φίλο τον Ήλιο-Θεό...
με του αγέρα το νέκταρ μεθάω
αγκαλιάζω και γη κι ουρανό.


Και χωρίς τα φτερά δεν φοβάμαι
το γαλάζιο ζεστή αγκαλιά...
στα ψηλά τα βουνά να κοιμάμαι
στο Αιγαίο να δίνω φιλιά.

Λευτεριά στους ανέμους ζητάω
έχω πάψει να είμαι θνητός...
ανεβαίνω ψηλά κι αγαπάω
δίχως σώμα χρυσός αετός.

Και χωρίς τα φτερά δεν φοβάμαι
το γαλάζιο ζεστή αγκαλιά...
στα ψηλά τα βουνά να κοιμάμαι
στο Αιγαίο να δίνω φιλιά.

Σαν το σύννεφο φεύγω πετάω
έχω φίλο τον Ήλιο-Θεό...
με του αγέρα το νέκταρ μεθάω
αγκαλιάζω και γη κι ουρανό.


2 σχόλια:

  1. Ax ! Τι μου θύμισες ! Κάθε καλοκαίρι κατεβαίναμε για Ρέθυμνο και σαν παιδάκι μου φαίνονταν ο χρόνος - αιώνες , μέχρι να φτάσουμε στον προορισμό μας ! Αυτές οι στροφές ... Η Κρήτη είναι όλο στροφές και χαράκια ( πέτρες )! Λένε ότι όταν ο θεός έφτιαχνε την Ελλάδα ξεκίνησε από βόρεια και τελευταία άφησε την Κρήτη όπου τότε του είχαν μείνει μονάχα οι πέτρες ! τα χαράκια! και τάριξε κάτω κι έγινε η Κρήτη ! Το νησί των σπάνιων γυπαετών αλλά και των μοναδικών ενδημικών φυτών και βοτάνων ( πάνω από 900 σπάνια
    ( γιατρικά ) , της Κρήτης ! Ο ( Ανωγειανός ) Βασίλης Σκουλάς είναι ένας από τους κορυφαίους λυράρηδες - ερμηνευτές της Κρήτης ( δεν υπάρχει τραγ, του να μην έχει γίνει επιτυχία ), που από 16 χρόνων παίζει και τραγουδεί για την Κρήτη ! Τα τελευταία χρόνια άνοιξε τα φτερά του σε όλη την Ελλάδα , χάρις τις επιτυχημένες συνεργασίες που έκανε . Νάσαι καλά που τιμάς την Κρήτη Aριστοφάνη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τιμη μου...Ο Σκουλας ειναι τρομερος , μου αρεσει παρα πολυ...και η Κρηρη το ιδιο, εχω ερθει 2 φορες...Χαιρετισμους απο τον Ολυμπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.