# #

20 Ιουν 2011

Ο θειος μου ο ΧΙΠΙΣ!


Τρελα γοητεια και αλητεια....  


Ο θειος μου ηταν χιπις.!
Στα νιατα του!

Ειχε μακρια μαλλια, τατουαζ και επαιζε σε συγκροτημα.
Πολλες φορες σκεφτομαι τι ωραια που θα ηταν αν ζουσα εκεινα τα χρονια....
Θα γινομουν χιπισσα, αυτο ειναι το μονο σιγουρο!!






Θα φοραγα χρωματιστα φορεματα και θα ειχα μακρυα μαλλια! 


Θα ετρωγα μονο φρουτα, θα επινα μπαφους και θα κοιμομουν κατω απο τα αστρα! 


Θα ταξιδευα μαζι με τα "αδερφια" μου μεχρι την ακρη της γης και τα βραδια θα παιζαμε κιθαρα, θα ...
χορευαμε, θα γλεντουσαμε και θα καναμε ερωτα!


Ενταξει, το πολυ πολυ να πεθαινα απο aids ή απ την πρεζα, αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα!


Παρολα αυταα, εμενα θα μου αρεσε να ειμαι χιπισσα!

Αυτοι οι ανθρωποι ειχαν βρει το νοημα της ζωης! Αγαπουσαν διχως ορια, ζουσαν κοντα στην φυση και την σεβονταν, χαιρονταν τον ερωτα, ταξιδευαν και γνωριζαν καινουριους τοπους και διαφορετικους ανθρωπους, γλεντουσαν, ηταν ξεγνοιαστοι και ελευθεροι!


Εβρισκαν την ευτυχια στα απλα πραγματα......



Μια εντονη αναμνηση που εχω ειναι ενα κομματι λευκο πανι που ειχε κρεμασμενο ο θειος μου στο δωματιο του! Ειχε κεντημενο το σημα της ειρηνης και εγραφε:
Αν εισαι πετρα, γινε βραχος!
Αν εισαι φως, γινε ηλιος!
Αν εισαι ανθρωπος, γινε χιπις!





1 σχόλιο:

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.