# #

11 Ιαν 2016

Γεώργιος Τσολάκογλου...Αλέξης Τσιπράκογλου




Γεώργιος Τσολάκογλου:
«Ευρέθην αντιμέτωπος ιστορικού διλήμματος: Ή ν' αφήσω να συνεχισθή ο αγών και να γίνη ολοκαύτωμα, ή υπείκων εις τας παρακλήσεις όλων των ηγητόρων του στρατού ν' αναλάβω την πρωτοβουλίαν της συνθηκολογήσεως... "Τολμήσας" δεν υπελόγισα ευθύνας... Μέχρι σήμερον δεν μετενόησα δια το τόλμημά μου. Τουναντίον αισθάνομαι ...υπερηφάνειαν.»

Αλέξης Τσίπρας: «Είμαι περήφανος για την επιλογή και έχω ήσυχη τη συνείδησή μου ότι δεν οδήγησα τη χώρα σε μια οικονομική καταστροφή. To "όχι" σε μια κακή συμφωνία το έκανα "ναι" σε μια συμφωνία με καλύτερα μέτρα. Σίγουρα, πάντως δεν πρόκειται για μια συμφωνία με τα μέτρα που θα θέλαμε. Μετά το τέλος αυτής της 17ωρης επίπονης προσπάθειας είχα ένα κρίσιμο δίλημμα στο μυαλό μου: αν θα σηκωθώ να φύγω όντας ήρωας για λίγες ώρες με τον λαό μου, με μια κατάρρευση της οικονομίας ή να πάρω το πολιτικό κόστος μέσα στο κόμμα μου και μέσα στον κόσμο που με ψήφισε και να προστατέψω τον κόσμο που είχε αποθηκευμένες τις οικονομίες του στις τράπεζες. Δεν μετανιώνω για το ότι επέλεξα το δεύτερο, ήταν μια πράξη ευθύνης... Αν είχα φύγει εκείνη τη νύχτα, θα ήμουν ήρωας για μια βραδιά ή δύο, ίσως τρεις, αλλά θα ήταν καταστροφικό για τις επόμενες ημέρες και νύχτες αυτό. Όχι μόνο για μένα, αλλά για την πλειοψηφία των Ελλήνων. Η καρδιά μου είπε 'όχι', αλλά το μυαλό μου έλεγε πως έπρεπε να βρούμε μια λύση. Αν έφευγα θα κατέρρεαν οι τράπεζες και η οικονομία.»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.