# #

30 Σεπ 2013

Για μεγάλα παιδιά.........

30 ευρω αμολυβδη παρακαλω !!! ( για μεγαλα παιδια  )


Τρεις φίλοι στο καφενείο συζητάνε με δόση υπερβολής της αντροκουβέντας:
- Ρε σεις, η γυναίκα μου ξεκίνησε μαθήματα οδήγησης και έχει ξετρελαθεί..
Εμμονή της έγινε.. Αφού το βράδυ που κοιμόμαστε στον ύπνο της πετάγεται, αρπάζει τα αυτιά μου και τα στρίβει δεξιά αριστερά λες και είναι τιμόνι,λέει ο πρώτος..
- Αυτό δεν είναι τίποτα..Η δικιά μου να δεις που πετάγεται στον ύπνο της,αρπάζει το πουλί μου και το πάει πάνω κάτω για να βάλει ταχύτητες,λέει ο δεύτερος..
Και ο τρίτος:
- Σιγά, τι να πω κι εγώ που η δικιά μου αρπάζει το ...

πουλί μου το βάζει στο μο*νι της και φωνάζει " 30 ευρώ αμόλυβδη παρακαλώ"

Sofia Triantafyllenia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.