# #

7 Μαΐ 2011

Πορφυρό κρασί κυλούσε στο ποτήρι μου . . . μεθυσμένη να 'ναι η νύχτα για χατίρι μου



" ΑΛΙΚΟΣ ΘΕΟΣ "
-ΤASSO: σύνθεση, ερμηνεία, ενορχήστρωση, παραγωγή
-Katia: στίχοι, βίντεο

Δεν ανοίγω στο φεγγάρι το παράθυρο
ξέθωρο σαν φέγγει απ' έξω, χλωμό άχυρο.

Το φεγγάρι το δικό μου Άλικος Θεός
εμπαινε στη κάμαρη μου κι εσβηνε το φως.

Κόκκινο έβαφε τον τοίχο και το στρώμα μου
παραμύθια να πλαγιαζουν με το σώμα μου

Πορφυρό κρασί κυλούσε στο ποτήρι μου
μεθυσμένη να 'ναι η νύχτα για χατίρι μου

Άγγιζ' απαλά τα χείλη κι αίμα στάζανε
Ματωμένα τα φίλια μου, πόσα τάζανε!

Κόκκινο φεγγάρι στ' άγρια
τα πυκνά μου τα σκοτάδια
άναψε φωτιά
Πάρ' το αίμα μου, στο δίνω
φτάνει πάλι εγώ να πίνω
κόκκινα φιλιά

Άλικε θεέ της νύχτας
στ' άκουσμα μιας καληνύχτας
ένα σου ζήτω
Μέσα στο δικό σου γιόμα
που δε χόρτασα ακόμα
νύχτα να πνίγω

Το φεγγάρι το δικό μου, κόκκινο βαθύ
το προσμένω βράδια τώρα μήπως και φανεί

Τέντα το παράθυρό μου, τέντα κι η καρδιά
θα τ' ανοίξω φτάνει να 'μπει φεγγαροφωτιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.