# #

7 Μαΐ 2011

Όξω ρε λαμόγια από την παράγκα ! Μόνο οι τσίγκοι μείνανε, όλα τα άλλα τα πήρατε !


Βουλιάζουμε και αράζουμε !

Γράφει ο Θόδωρος Γαλανόπουλος
Ξέρετε, το να στέλνεις ένα έγγραφο σαν μια ομάδα απρόσωπα σε ένα υπουργείο, είναι πολύ εύκολο, και καλύπτεις τα νώτα σου και το πρόσωπο σου! Ομως έτσι εμένα δεν μου λέει τίποτε! Είναι κάτι βουλευτές συνταξιούχοι και ζητάνε κάποια εκατομμύρια  αναδρομικά.. Πέστε μας ένα-ένα τα ονόματα, και να βγούνε και οι ίδιοι, αν τολμούν  ένας – ένας  να μας τα ζητήσουν!  

Να έρθει ο τάδε βουλευτής που είναι συμμέτοχος στην  κατάντια της χώρας, να περάσει μπροστά από τα γραφεία του ΟΑΕΔ, από τα καφενεία που μαζεύονται οι άνεργοι, από τις ουρές στα νοσοκομεία και στο ΙΚΑ, και να πει: Καλημέρα σας Έλληνες, δεν μου φτάνει  η χοντρή μου η σύνταξη και θέλω να μου δώσετε κι αλλά για να την  παχύνω πιο πολύ…!  Δεν έρχεται  να δει πόσα απίδια παίρνει ο σάκος; Να  του πάμε κλωτσώντας την χοντρή του περιφέρεια  περιοδεία ανά την εκλογική του περιφέρεια!  Δεν περίμενα ότι μετά από όσα τραβάει ο λαός και η χώρα θα υπήρχε τόσο θράσος από όλους αυτούς τους μιζομαζώχτες!  Κι  όμως  συνεχίζει αγαπητοί μου να υπάρχει! Ρίχνουν άδεια να πιάσουν γεμάτα! Στείλε το χαρτί στο υπουργείο, και δε βαριέσαι, ότι αρπάξουμε!   
Εγώ πάντως τους δίνω απο το υστέρημα μου.. τουλάχιστον  δέκα γιαούρτια!  Ειλικρινά κοιτώντας τις εφημερίδες η μόνη σοβαρή πρόταση είναι αυτή του ΚΚΕ!  Να καταργηθεί η βουλευτική σύνταξη! Έχουν απόλυτο δίκιο! Όλοι οι δικηγόροι, γιατροί, και μηχανικοί που είχαν βαρεθεί να εισπράττουν χρήματα, είχαν βγει στην πολιτική σκηνή για να εισπράξουν δόξα!  Δεν ξέρω ούτε έναν πολιτικό και ειδικότερα εκλεγμένο βουλευτή που να παλεύει με τη φτώχεια και να του χρειάζεται σύνταξη για τα γηρατειά του!  Επαναλαμβάνω πάντως, εδώ και τώρα ονόματα! Και φωτογραφίες να ξέρουμε,  βρε αδερφέ, ποιος είναι  αυτός, για να εκτιμήσουμε και να ζυγίσουμε το θράσος του, όταν τον δούμε από κοντά! Αλλά τώρα είμαι σίγουρος ότι θα έχουν χωθεί στις τρύπες τους, στις κρυψώνες τους και δεν θα τολμούν να βγουν ούτε στη γειτονιά τους! 
Αν η χώρα έχει φτάσει εκεί που έφτασε, είμαι σίγουρος ότι την έφτασαν κάτι τέτοιοι αχόρταγοι που δεν ωχριούν πουθενά, ούτε σε μίζες ούτε σε λαδώματα, ούτε σε  κατασπατάληση δημοσίου χρήματος!   Και αν η κατάντια τής πολιτικής είναι αυτή, το κάθε "μεγάλο" κόμμα να μην μπορεί να εισπράξει ούτε 20% ψηφοφόρους με το ζόρι, έχει να κάνει καθαρά με κάτι τέτοιες συμπεριφορές. Εγώ και κάτι  άλλοι μεροκαματιάρηδες πολίτες τι να πούμε τώρα κε Πάγκαλε ;  Μαζί  τα φάγατε και ζητάτε και συμπλήρωμα αστακό;   
 Α, ρε άτιμη Ελλάδα, πώς τους αντέχεις  και δεν βγήκες άκομα με σκουπόξυλα και σανίδες και λοστάρια να τους πάρεις φαλάγγι;  Πώς τους αντέχεις;  Τόσο εύπεπτα είναι τα παραμύθια τους  και τα ψέματά τους; Τόσο απωθημενο έχουμε με αυτόν τον Αίσωπο  που θέλουμε να ακούμε όλη μέρα παραμύθια;  ΄Η αλλάζουμε  ή βουλιάζουμε, μας λέγανε! Εδώ όμως σαν να μου φαίνεται ότι βουλιάζουμε και αγαλλιάζουμε, και αράζουμε …
Όξω ρε λαμόγια  από την παράγκα ! Μόνο οι τσίγκοι  μείνανε, όλα τα άλλα τα πήρατε !
Από KAPISTRI

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.