# #

3 Ιουλ 2010

μια γλώσσα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αγαπήσει, για να εκπαιδεύσει, για να αναθρέψει παιδιά αλλά και για να εξυβρίσει ή και να προσβάλλει με εξαιρετικά κομψό τρόπο κάποιον και να τον αποστομώσει.

Σχολιαζοντας τις δηλωσεις της κας Δραγωνα .................Είναι ντροπή άνθρωπος του Ελληνκού Υπουργείου Παιδείας, να εκφράζεται έτσι για τη γλώσσα που μιλάει στην καθημερινή του ζωή, για τη γλώσσα με την οποία ανατράφηκε, εκπαιδεύτηκε, ερωτεύτηκε για πρώτη φορά, έζησε, γέλασε. Εκτός κι αν η κυρία Δραγώνα δεν μίλησε ποτέ στη ζωή της ελληνικά, αν αναγκάστηκε να τα μάθει γιατί ζούσε στην Ελλάδα κι όχι σε μια άλλη χώρα όπως ίσως να ήταν το μεγάλο της όνειρο. Δεν πρέπει να ξεχνάει η κυρία αυτή ότι η ελληνική για μία μόνο ψήφο δεν έγινε η γλώσσα που θα μιλούσαν παγκοσμίως οι άνθρωποι αντί για την αγγλική, η οποία τελικά υπερίσχυσε, αγνοεί φαίνεται το γεγονός ότι στην παγκόσμια επιστημονική κοινότητα οι βασικούς επιστημονικοί όροι προέρχονται από την ελληνική γλώσσα, ότι οι τέχνες και επιστήμες προόδευσαν και εξελίχθηκαν βάση του ελληνικού προτύπου τέχνης και επιστήμης που αναπτύχθηκε στην αρχαιότητα. Η κυρία αυτή υποτιμά απόλυτα τον πλούτο της ελληνικής γλώσσας, μιας γλώσσας που έχει μεγάλο αριθμό λέξεων και που έχει την τρομερή δυνατότητα να εξελίσσεται παράγοντας σύγχρονες και καινούργιες λέξεις βασισμένες στον ήδη υπάρχοντα πλούτο της συνδυασμένες με στοιχεία της σημερινής πραγματικότητας. Δεν γνωρίζει ότι είναι μια γλώσσα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αγαπήσει, για να εκπαιδεύσει, για να αναθρέψει παιδιά αλλά και για να εξυβρίσει ή και να προσβάλλει με εξαιρετικά κομψό τρόπο κάποιον και να τον αποστομώσει. Η νεκρή γλώσσα, όπως λέει η κυρία αυτή, η αρχαία ελληνική αποτελεί βάση της σημερινής ζωής μας, των παγκοσμίων τεχνών και επιστημών, είναι η γλώσσα των εκκλησιαστικών κειμένων, της φιλοσοφίας και των μαθηματικών, είναι ο λόγος ύπαρξης της κυρίας αυτής στη θέση στην οποία βρίσκεται σήμερα, αφού υποθέτουμε ότι εκπαιδεύτηκε, ενηλικιώθηκε και μορφώθηκε, πάλι υποθέτωντας ότι πήρε πτυχίο κάποιου πανεπιστημίου. Ο τρομερός λεκτικός και εκφραστικός πλούτος της γλώσσας αυτής είναι που κάνει τους έλληνες να δυσκολεύονται να εκφραστούν σε κάποια ξένη γλώσσα και όχι η έλλειψη εκμάθησης της ξένης γλώσσας, αφού η ελληνική διαθέτει ποικιλότητα λέξεων για να εκφράσει κάποιος τις σκέψεις του και τις οποιεσδήποτε εκφάνσεις της ζωής του, ενώ οι υπόλοιπες είναι φτωχές σε πλούτο λέξεων. Κατανοώ σε ικανοποιητικό βαθμό τουλάχιστον 5 γλώσσες, μιλώ καλά 1 και γνωρίζω απταίστως την αγγλική, όμως αν θέλω να θέλω να γίνουν απολύτως κατανοητές οι σκέψεις μου και τα συναισθήματα μου χρησιμοποιώ μόνο μία την ΕΛΛΗΝΙΚΗ, κι αυτό γιατί είναι μοναδική γλώσσα, πολυσύνθετα απλή, πολυμορφική, τραγουδιστή και απόλυτα εκφραστική, ακόμα και από τη γλώσσα του σώματος του ανθρώπου που τη μιλάει. Και προσωπικώς, θεωρώ απολύτως αμόρφωτο τον άνθρωπο που δεν τη γνωρίζει και που μειώνει την ανυπέρβλητη ανάγκη εκμάθησης της.
Συμπέρασμα προσωπικό: το πρόγραμμα του 2010...2011 για τα δημοτικά σχολεία είναι άκρως ρατσιστικό για τους έλληνες μαθητές, από όπου κι αν προέρχονται, διότι τελικώς στην Ελλάδα ζουν.
Μικρός είναι ο άνθρωπος που κάνει τέτοιους υπαινιγμούς για τη γλώσσα του, εν προκειμένω η κυρία Δραγώνα, όχι η γλώσσα που άνδρωσε εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο και την οποία όποιος τη γνωρίζει θεωρείται μορφωμένος άνθρωπος.

χειροποιητο κοσμημα DENI...http://deni-for-ever.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.