# #

20 Φεβ 2013

ΑΠΕΙΛΗ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ



Δεκαέξι ολόκληρες ημέρες χρειάστηκε ο «λυματοεπιχειρηματίας» Θεόδωρος Ανδρουτσόπουλος  για να αντιδράσει για το δημοσίευμα που υποτίθεται ότι τον θίγει και είναι αναληθή.
Το δημοσίευμα έγινε στις 3/2/2013 και μόλις σήμερα 19/2/2013 στις 12:22 δέχτηκα τηλέφωνο από τον Ανδρουτσόπουλο που μου ζητά μεταξύ άλλων να ανακαλέσω το δημοσίευμα διαφορετικά θα καταφύγει στον εισαγγελέα για να μου υποβάλει μήνυση.
Η απάντηση μου ήταν σαφής και ξεκάθαρη, να ...πάει στον εισαγγελέα ή όπου αλλού θεωρεί ο ίδιος ότι πρέπει να πάει και κακώς δεν το έχει πράξει μέχρι σήμερα αφού όπως ο ίδιος ισχυρίζεται είναι όλα ψευδή και αναληθή.
Ακολούθησε τηλέφωνο από κοινό μας γνωστό που ως διαμεσολαβητής μου τηλεφώνησε για να βρεθεί λύση. Να βρεθεί λύση σε τι άραγε;;;  Στις αποδεδειγμένες παρανομίες; Και στον κοινό γνωστό αλλά και σε όποιον άλλο κάνει τον κόπο να με ενοχλήσει γι’ αυτό το θέμα η απάντησή μου ήταν και θα είναι η ίδια με αυτή που πήρε ο Ανδρουτσόπουλος.
Και όλα αυτά αφού προσπαθούσε τις προηγούμενες ημέρες ο «λυματοεπιχειρηματίας» να μάθει στοιχεία και να βρει ανθρώπους για να με πλησιάσουν.
Για να τελειώνουμε λοιπόν ας απευθυνθεί όπως του έχω ήδη πει στον εισαγγελέα ή σε οποιαδήποτε άλλη αρχή επιθυμεί και ας ασκήσει εναντίον μου οποιοδήποτε ένδικο μέσο του παρέχει ο νόμος.
Παραθέτω για ακόμη μια φορά με παραπομπή http://skarlatanna.blogspot.gr/2013/02/blog-post.html την δημοσίευση για την οποία απειλούμαι από τον «λυματοεπιχειρηματια», για να την ξαναθυμηθούμε και να τις δουν όσοι δεν την έχουν δει.

Ιδού η Ρόδος…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.