# #

25 Δεκ 2012

Καταραμένε Έλληνα...


...καταραμένη γνώση,γιατί να σ' αγγίξω;


«Καταραμένε Έλληνα»

Όπου να γυρίσω τη σκέψη μου
όπου να στρέψω την προσοχή μου,
Μπροστά μου σε βρίσκω.
Τέχνη λαχταρώ ,Ποίηση, Θέατρο, Αρχιτεκτονική.
Εσύ μπροστά μου μπροστάρης και αξεπέραστος.
Επιστήμη ζητώ,Μαθηματικά, Φιλοσοφία, Ιατρική, Δημοκρατία,Ισονομία, Ισοπολιτεία, 
Εσύ μπροστά.
Αθλητισμό γυρεύω, το γιατρικό του κορμιού μου,
Εσύ πάλι μπροστά, μπροστάρης και αξεπέραστος.
Καταραμένε Έλληνα, καταραμένη γνώση,γιατί να σ' αγγίξω; 
Για να καταλάβω πόσο μικρός είμαι;

Πόσο ασήμαντος και μηδαμινός; 

Γιατί, γιατί δεν μ' αφήνεις, στην ησυχία μου και στην ξεγνοιασιά μου;



Ποίημά του Γερμανού ποιητή και φιλοσόφου Φρειδερίκου Σίλλερ (1759-1805)

2 σχόλια:

  1. Και στον αντίποδα? μερικά δείγματα από τους απολογητές του Χριστιανισμού, απ’ όπου διαβάζουμε:

    • «Οι Έλληνες δεν δημιούργησαν τίποτε δικό τους, αλλά όλα τα παρέλαβαν από τους βαρβάρους»
    • «(Ο Πλάτων ήταν) κοιλιόδουλος»
    • «(Ο Αριστοτέλης ήταν) κόλαξ» του Μ. Αλεξάνδρου.
    • «(Ο Μ. Αλέξανδρος ήταν) μειράκιον μανιακόν».
    • «(Ο Ηράκλειτος ήταν) αμαθής» (
    • «(Η φιλοσοφία του Ηρακλείτου ήταν) Ηρακλείτου σκότος».
    • «(Ο Εμπεδοκλής ήταν) αλαζών».
    • «(Ο Δημόκριτος ήταν) αβδηρολόγος»
    • «Οι ποιηταί ψευδολόγοι και δια σχημάτων εξαπατώντες τους ακρο-ωμένους»
    • «Δεν ρίπτετε εις τον βόθρον τα υπομνήματα της κακίας μαζί με τον ποιήσαντα Πυθαγόρα;...
    Zaglos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αυτο το γραπτο που κυκλοφορει στο διαδυκτιο εδω και καιρο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΣΙΛΛΕΡ!!!

    ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΙΔΑ
    Αμφιτρυων

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.