# #

7 Δεκ 2012

Τρελοκομείον....Η ωραίας Ελλάς!!!


Μονόπρακτο


ΑΝΤΩΝΗΣ
Συγκινήθηκε ο κ. Αντώνης Σαμαράς όταν έμαθε ότι φορολογεί τα παιδιά. Και είπε: κάνω εγώ τέτοιο άκαρδο πράγμα;
Και ανέκρουσε πρύμναν! 

Θα βρούμε άλλον τρόπο να φορολογήσουμε τα παιδιά, Αντώνη! είπε στον εαυτό του ο κ. πρωθυπουργός και φώναξε τον κ.Στουρνάρα.
Ελα ’δώ, Γιάννη! Σου είπα εγώ να φορολογήσεις τα νοικοκυριά των 26.000 ευρώ με 45%;
Μάλιστα, κύριε!
-Τι μου λες; Λάθος έκανες! Πρέπει να το διορθώσω. Πήγαινε, Γιάννη. Και μην ξεχάσεις να πάρεις μαζί σου τα Προεδρικά Διατάγματα
της ημέρας να τα υπογράψει ο...
Πρόεδρος.
 
ΓΙΑΝΝΗΣ
Ολο εμένα βάζουν να κάνω τις αγγαρείες! Χρύσανθεεε!
-        Δεν μπορώ τώρα. Ετοιμάζω το επόμενο λάθος σου.
 
ΦΩΤΗΣ
Εκείνο το πρωί ο Φώτης ξύπνησε αναστατωμένος. Είχε δει όνειρο βαθείας νυκτός τον Ακάκιο με φυσεκλίκια ζωσμένον να του φωνάζει:

Φώτηηη, να μην ξεχάσεις - τι να μην ξεχάσω, αναρωτιόταν ο κ.Κουβέλης όλο το πρωινό! 
τι να μην ξεχάσω, τι να μην ξεχάσω, την Απλή Αναλογική  του είπε η Φωνή.

Αυτό είναι! είπε ο Φώτης στη Φωνή, η απλή κι ανόθευτη αναλογική, χρόνιο και πάγιο αίτημα της Αριστεράς από την εποχή που ψήφιζαν τα δέντρα.
Απλή Αναλογική τώρα και πενήντα έδρες μείον ο ΣΥΡΙΖΑ, αν έρθει πρώτο κόμμα.

Οπωσδήποτε είπε ο Βενιζέλος, αλλά αυτόν ποιος τον ακούει πια; ούτε ο Λοβέρδος που πάει για Φλωρίδης, ούτε η μισή ΔΗΜΑΡ που πάει για όλον ΠΑΣΟΚ.


ΘΕΙΑ ΦΩΤΟΥΛΑ
Τι θα κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ; 
Θα δεχθεί την Απλή Αναλογική για λόγους αρχών και ως δείγμα γραφής, ότι θα μείνει συνεπής
Και το ΚΚΕ απλή αναλογική θέλει, και οι Ανεξάρτητοι Ελληνες απλή αναλογική θέλουν. Ερμε Φώτη...
 

ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ
Λοιπόν η ταυτότητα του Χάρβαρντ (ως περαστικού) μετράει περισσότερο απ’ το διπλωματικό μου διαβατήριο (ωςπρωθυπουργού της Ελλάδας)! Γιες!
 
ΑΝΤΡΕΑΣ
Παιδάκι μου, άπατρις γεννήθηκες ή ηλίθιος;
(Πάλι έμαθε τα νέα ο πατέρας.)


ΑΝΤΩΝΗΣ
Ποιος είπε, βρε παιδιά, του Φώτη να ζητήσει Απλή Αναλογική; Εγώ
Οχι, κ. πρόεδρε! Τότε
Ο Φώτης από μόνος του, κ. πρόεδρε! ήθελε να σας προσφέρει μιαν εκδούλευση. Δεν θέλω εκδουλεύσεις - φώναξε ο κ. Σαμαράς και βυθίστηκε σε βαθειά περισυλλογή.
 
Δεν πάμε καλά, σκέφθηκε, χτύπησε το τηλέφωνο. Δεν ήταν η Μέρκελ
Ηταν ο ...Πάγκαλος.

Μαζί τα φάγαμεΑντώνη, βρυχήθηκε η γνωστή φωνή, αλλά σε εμένα μόνον έκοψε το ρεύμα ο Βενιζέλος.
ΓιατίΘόδωρε; Δεν πλήρωσες το χαράτσι της ΔΕΗ; 
Και τι φταίω εγώ; 
Ο Βαγγέλης έκανε τη μαλακία να το βάλει στον λογαριασμό του ρεύματος, ε;.. Θόδωρε;.. με ακούς;

Δεν μπορεί να σας ακούσει, κύριε (ακούστηκε η φωνή του χαφιέ που παρακολουθεί τα τηλέφωνα), ο Βαγγέλης του έκοψε και το τηλέφωνο.

Ο πρωθυπουργός ένιωσε να ζαλίζεται - ψυχραιμία, Αντώνη! μονολόγησε. Δεν μπορείς να κυβερνήσεις έτσι! 
Χρύσανθεεε, φώναξε.

-  Χρύσανθε, ρώτησε ο κ. Σαμαράς μόλις ο κ. Λαζαρίδης εμφανίστηκε μπροστά του, δική μου ιδέα ήταν να βάλουμε Επιτρόπους στα υπουργεία και στις τράπεζες;
-  Οχι, πρόεδρε! Της Μέρκελ.
-  Ωραία! Δεν θα μπορούσαμε να βάλουμε κι έναν Επίτροπο στον Φώτη; ας πούμε τον Βορίδη
Κι έναν ακόμα Επίτροπο στον Μπενύτο; ας πούμε τη Βούλτεψη.

Αποκλείεται, πρόεδρε! δεν το προβλέπει το Σύνταγμα.
-  Γιατί; προβλέπει το Σύνταγμα τη Μέρκελ
Δεν μου δίνεις λύσεις, Χρύσανθε.

 ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ
Πάντα υπάρχουν λύσεις. Το μνημόνιο δεν έχει αδιέξοδα. Για τα νέα μέτρα μπορούμε να πάρουμε κι άλλα νέα μέτρα, πάντα υπάρχουν λύσεις...
 
Ποιον να πω τώρα στον Αντώνη ότι τον πήρε τηλέφωνο για να του πει τι να κάνει; Τον Σόιμπλε ή τη Μέρκελ;


από δω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.