# #

11 Δεκ 2011

ΤΟ ΕΠΟΣ ΤΟΥ ΚΟΠΡΙΤΗ ΔΑΣΚΑΛΟΥ..




Μου  το΄πε  ο χοντρομπαλάς
χωρίς να κοκκινίσει,
κοπρίτης και πολυφαγάς
πως έχω καταντήσει.

Στης χώρας μου τον ξεπεσμό
έβαλα εγώ ένα χέρι,
παίρνοντας μπόλικο μισθό
κι από δουλειά ……. καρτέρει.

Κάθε πρωϊ  περίπατο
πως κάνω στο σχολειό μου
κι έχω τα νεύρα μου γερά,
ξένοιαστο το μυαλό μου.

Αχ  δάσκαλέ μου, ζόρικος
είν΄ ο καλός μου ο Γιάννης,
μα θα΄θελα ως αύριο
αρνάκι να τον κάνεις.

Σκληρή κουβέντα μην του πεις,
χέρι να μην απλώσεις,
το βλέμμα σου να΄ναι γλυκό
να μην μου τον πληγώσεις.

Το μάθημά του στο σχολειό
νεράκι  να  μαθαίνει,
να τρώει όλο το κολατσιό
στο μπάνιο να πηγαίνει.

Άριστα θέλω πάντοτε
το σπλάχνο μου να παίρνει
όλοι να καμαρώνουμε
κι ας μην τα καταφέρνει.


Στο σπίτι  να΄ναι  αραχτός
χωρίς δουλειά και κόπο
σ΄ όλα να γίνει βολικός,
θα  βρεις εσύ τον τρόπο

Στο διάλειμμα όλα τα γραπτά
πρέπει να διορθώσεις
και να προσέχεις τα παιδιά
νύχι μην τους ματώσεις


Τις  τσιριξιές  τους   να δεχτείς
χωρίς διαμαρτυρία,
τη γκρίνια να διαχειριστείς
μη γίνει φασαρία

Να είσαι πρώτος στις γιορτές
μην κάνεις διακρίσεις
να τους πηγαίνεις εκδρομές
το νου τους να φωτίσεις

Αργίες και απογεύματα
μην χάνεις ευκαιρία
τρέξε για επιμόρφωση
και  προετοιμασία


Ότι εσύ χρειάζεσαι
κάν΄το  στις διακοπές,
καλό θα ήταν κάποτε
να σου κοπούν κι αυτές


Φρόντισε την υγεία σου
μην τύχει κι αρρωστήσεις
γιατί αν λείψεις, τους γονείς
θα τους δυσαρεστήσεις

Διευθυντές και σύμβουλοι
δήμαρχοι  κι υπουργοί
αλλάζουν γνώμη στο λεπτό
μα εσύ ……. υπακοή

Όλοι τους είναι ειδικοί
μόνο στη θεωρία
στην πράξη εσύ θε να κριθείς
δεν έχει σημασία


Το νου σου πυρπολήσανε
τόσοι επιμορφωτές,
μα φαίνεται πως δεν ακούς
τις νέες διδαχές

Όλα στα είπαν τέλεια
δεν είχαν δυσκολία,
σκόνταψες στην εφαρμογή
κι ήρθε η αποτυχία

Νέο σχολειό χρειάζεται
ετούτη εδώ η χώρα
που μίζερη εγίνηκε
και φταις εσύ για όλα

Δάσκαλε κόπρε κι άχρηστε
δούλευε πιο πολύ
αν  θέλεις αναγνώριση
κι άξια αμοιβή.

                                                                            «  από μία πρώην κοπρίτισσα  »   


Παν Παν  

3 σχόλια:

  1. Υπαρχουν δασκαλοι που ειναι ΔΑΣΚΑΛΟΙ
    και αλλοι που ειναι κοπριτες
    ας μην ασχοληθουμε τωρα με την στατιστικη του θεματος για να βγαλουμε τι βαραινει περισσοτερο στη ζυγαρια
    οι ΔΑΣΚΑΛΟΙ Ή ΟΙ ΚΟΠΡΙΤΕΣ;;;;;
    οπως εμεις δεν πρεπει να ισοπεδωνουμε τους δασκαλους
    εσυ μην τους αγιοποιεις
    γιατι ολοι υπηρξαμε μαθητες
    και γνωρισαμε ΑΞΙΟΥΣ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ
    αλλα και παντελως αναξιους,κομπλεξικους και κακιστους
    κι επειδη ειμαι απο αυτους τους ανθρωπους που αγαπησαν το σχολειο
    κι αγαπησαν και σεβαστηκαν κι ακομα μνημονευουν τους ανθρωπους που με ενεπνευσαν και με βοηθησαν να διαμορφωσω την οποια μου προσωπικοτητα στο ποσοστο που τους αναλογουσε
    θεωρω την διδασκαλια ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ
    κι επειδη δεν εκρινα τον εαυτο μου αξιο να μεταλαμαπαδευσει γνωσεις και να διαμορφωσει περοσωπικοτητες ενω μπορουσα να φοιτησω στην παιδαγωγικη ακαδημια
    δεν το εκανα
    αρα νομιζω οτι δικαιουμαι να ομιλω
    γιατι δεν βολευτηκα
    δεν το μετανιωνω
    και ας παραμενω αβολευτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φυσικα, οπως σ ολουε τους κλαδους, υπαρχουν και οι μεν και οι δε...Ομως το συστημα με την βοηθεια των σκατοκαναλων οπως καθε κλαδο ετσι και τον δασκαλο προσπαθει να τον απαξιωσει και να τον ξεφτιλισει και σ ενα πολυ μαγαλο βαθμο τα χει καταφερει...Και δεν εχει ξεχωρισει ουτε μεν , ουτε δε...Αυτο ειναι φασισμος...Απ οτι ξερω παντως δεν εινα βολεμα η δουλεια του δασκαλου...Ειναι ο περισσοτερο χαμηλομισθος δημοσιος υπαλληλος καιυπηρχε η γνωστη επετηριδα για να διοριστει..αρα χωρις το γνωστο "μεσον"...
    Δεν αγιοποιουμε κανεναν...αλλα οπως διαπιστωσες δεν απαξιωνουμε κανεναν κλαδο μαζικα....ΚΑΝΕΝΑΝ.
    Δεν πρεπει οι εργαζομενοι να αλληλοσπαρασονται...Αυτοι , κει πανω, που το παιζουν Θεοι, αυτο θελουν...
    Ετσι καταστρεφουν τις ζωες των συνανθρωπων μας ευκολοτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για τοτε που αναφερομαι εγω Αριστοφανη
    βολεμα ηταν
    δεν υπηρχε επετηριδα
    αμεσως θα διοριζομουνα
    ο μισθος ηταν καλος
    οι διακοπες πειρασμος
    αλλα με γνωριζα καλα
    ηξερα τις δυνατοτητες μου
    δεν θα ημουνα καλη δασκαλα
    προσεξε και λιγο την ορθογραφια σου
    γιατι θα μπεις τιμωρια
    με εννοεις μαγκα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.