# #

16 Δεκ 2011

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ!




Πήγα σήμερα στη ΔΕΗ Πάτρας για να διακόψω
το ρεύμα σε κατάστημα το οποίο έχω νοικιασμένο και πρόκειται να ξενοικιάσω.

 Ακολουθεί...
στιχομυθία.



Πελάτης: Καλημέρα σας θα ήθελα να διακόψω το....



ρεύμα στο κατάστημα μου τοοποίο ξενοικιάζω.

Υπάλληλος: Μάλιστα. Πρέπει να εξοφλήσετε το χαράτσι.

Πελάτης: Εννοείτε να πληρώσω την α δόση την οποία κατόπιν συνεννόησης με τον
ιδιοκτήτη θα συμψηφίσω με το τελευταίο μίσθωμα (Δεκεμβρίου)

Υπάλληλος: Όχι πρέπει να κάνετε ολοσχερή εξόφληση και για την δεύτερη δόση
(Η οποία θα ήταν απαιτητή αν έμενα στο ακίνητο με τον επόμενο λογαριασμό στα τέλη
Φεβρουαρίου)

Πελάτης: Μα μου ζητάτε να πληρώσω το φόρο για ένα ακίνητο το οποίο ανήκει σε
ΑΛΛΟΝ.

Υπάλληλος: Μάλιστα. Πρέπει να έρθετε σε συνεννόηση με τον ιδιοκτήτη.

Πελάτης: Και αν τελικά ο ιδιοκτήτης δεν πληρώσει το χαράτσι;

Υπάλληλος: Τότε θα πρέπει να το πληρώσετε εσείς.

Πελάτης: Και αν δεν το πληρώσω ούτε εγώ;

Υπάλληλος: Τότε δεν μπορείτε να κάνετε την διακοπή ηλεκτροδότησης.

Συμπέρασμα:

Απειλούν 9.999.999 Έλληνες ότι αν δεν πληρώσουν το χαράτσι θα τους κόψουν το ρεύμα και

 1 (εμένα) ότι αν δεν πληρώσω το χαράτσι δε θα μου κόψουν το
ρεύμα …


Τα σχόλια δικά σας.


Τριβέλι
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.