# #

30 Νοε 2011

Αγάπη, ρε μουνιά!

  Με ηλίθια επιχειρήματα κακομαθημένων πιτσιρικάδων που παίζουν και τσακώνονται ταυτοχρόνως προσπαθούσαν τα τελευταία 30 χρόνια τα κόμματα (όλα τα κόμματα) και το κατάφερναν ο ένας να φορτώνει στον άλλο την αποτυχία μιας συνεννόησης που ούτε ο ένας ήθελε ούτε ο άλλος άντεχε.


 Ξόδευαν και τα τελευταία αποθέματα αξιοπιστίας τους, εξόργιζαν την χώρα ολόκληρη, μας γελοιοποιούσαν στο εξωτερικό.


 Έβλαπταν την δημοκρατία μας δίνοντας καίριο πλήγμα στο ήδη κλυδωνιζόμενο πολιτικό σύστημα.


 Και το ένα και το άλλο κόμμα εξουσίας  τα τελευταία χρόνια απέδειξαν πως ούτε ήθελαν ούτε και μπορούσαν...


Αν οι βασιλιάδες μας λοιπόν είναι γυμνοί ήρθε μήπως η ώρα να καταργήσουμε την βασιλεία...?


    Για αυτό σου λέω...


Άσε τους άλλους στις κομματικές γραμμές να ισορροπούν με τη ματαιοδοξία.


Να φοβούνται αυτό που με πρησμένους αδένες ζητούσαν.


Τη συμμετοχή.
Να γουρλώνουν τα μάτια και να νοιώθουν την απόρριψη.


Άσε τους θεματοφύλακες που εξαργυρώνουν παλιές γκλομπιές να κουνάνε δάχτυλα.


Μη ξοδεύεις χρώμα σε νάιλον και καραβόπανα.


Φόρα κάτι άνετο και κάνε τα όνειρά σου μόδα.


Βγες έξω και πάρε τους σβάρνα....


Κατεβαίνεις, στέκεσαι, μπερδεύεσαι, επαναπροσδιορίζεις.


Ξαναστέκεσαι, μπερδεύεσαι,συζητάς,αναδιπλώνεσαι και ούτω καθεξής.Μπορεί να μην ωριμάζεις,αλλά ζυμώνεσαι.Και μαθαίνεις πια να μη φοβάσαι....


Ούτε τα κόμματα θα βοηθήσουν ούτε και η Εκκλησία.... ούτε στη Βουλή είχαμε περικοπές μισθών και επιτροπών μα ούτε και οι μισθοί των κληρικών μειώθηκαν.... 


Σε μία αναδιάθρωση χρεών η μόνη τράπεζα που δεν θα έχει πρόβλημα είναι η Αγία.


 Και μην ακούτε όσους σας γεμίζουν με χαρακτηρισμούς και ταμπέλες...κι ας μην έχετε αντιπρόταση.


Δεν πειράζει.Αρκεί που έχετε δίκιο....


Οι προτάσεις τους εξάλλου είναι ίσως λίγο πιο φτηνές στα πίτουρα άλλα σίγουρα το ίδιο ακριβές στο αλεύρι....Και για να κλείσω....

     Αυτό που με κουράζει είναι η αδικία.Με κουράζει η βλακεία.Με κουράζουν τα ψεύτικα χαμόγελά.
Η μοναξιά της γενιάς μου.


Αυτό που με κουράζει είναι η απουσία ορίζοντα και προοπτικής.Με κουράζει όταν κάθε μέρα είναι ίδια με την προηγούμενη.


Με κουράζει αυτή η μόνιμη γκρίνια σας.Σας είπε κανείς πως ο Θεός αγαπάει τους μουτρωμένος βρε μαλάκες?


Αυτό που με κουράζει είναι όταν δεν υπάρχει αγάπη.Αγάπη, ρε μουνιά!

 
Τριανταφυλλίδης Παναγιώτης 
 

6 σχόλια:

  1. Αγάπη... το ζητούμενο των καιρών μας..
    λοξοδρομήσαμε από το μοναδικό δρόμο που αρμόζει στην ουσία του ανθρώπου την αγάπη, και τώρα αυτό πληρώνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΠΑΚΕΤΟ
    ΜΕ ΤΗΝ ΧΥΔΑΙΟΛΟΓΙΑ
    ΑΚΟΥΣ ΜΑΓΚΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χυδαια μυαλα υπαρχουν μορτη μου...Οχι χυδαια λογια....Εξαρταται πως το σκεφτηκες εσυ....αν διαβασες το αρθρακι...καλο σου απογευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κατα την ταπεινη μου αποψη μαγκα μου
    τα χυδαια λογια για να ειπωθουν
    προυποθετουν και χυδαια μυαλα
    συνηθως η σκεψη προηγειται της ομιλιας
    το διαβασα το αρθρακι
    πειραζει που με ενοχλει διπλα στην αγαπη να υπαρχει αυτη η καταληκτικη λεξη;;;;
    σε ευχαριστω για το "μορτη" που μου χαρισες
    αλλα γιατι απαντας εσυ Αριστοφανη μου;;;;
    εγω απευθυνομουνα στον υπογραφοντα το αρθρο

    καλο σου βραδυ
    μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. απαντω εγω Μαρια, γιατι στο δικο μου ιστολογιο αναρτηθηκε...Αν δεν μου αρεσε δε θα το δημοσιευα...Καθενας σκεφτεται διαφορετικα το καθετι...κι ετσι το γραφει...!!!Εγω για παραδειγμα δεν μπορω να σκεφτω χυδαια το μ....!!!Και δεν μπορεις ν αγαπας καμια γυναικα χωρις κι αυτο να ειναι στο...πακετο !!!Που χαθηκες μορτη ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν το ηξερα αυτο
    οτι σου αρεσουν ολες οι αναρτησεις
    σκεφτομουνα οτι για χαρη της ενημερωσης εβαζες και αρθρα που μπορει να σου ηταν αδιαφορα ή ακομα κι αποκρουστικα
    γιατι εχεις αναρτησει και τετοια
    για τα δικα μου γουστα τουλαχιστον
    βαριεμαι τωρα να σου αναφερω παραδειγματα
    συμφωνω οτι στο πακετο ειναι κι "αυτο"
    αλλα δεν θελω να το βλεπω γραμμενο ωμα διπλα στην αγαπη
    γιατι πιστευω οτι μπορει να υπαρξει αγαπη χωρις σεξ
    και σεξ χωρις αγαπη
    καταλαβες μαγκα μου;
    εκτιμω απεριοριστα που οχι μονο λες οτι δεν μπορεις να σκεφτεις χυδαια το μ....
    το αποδεικνυεις κιολας γραφοντας το με .....
    αυτο εννοω κι εγω
    ειμαι ρομαντικη μορτισσα
    τι να κανουμε;;;;
    υπαρχουμε κι εμεις ακομα στο ζωικο βασιλειο
    ισως ειδος προς εξαφανιση
    η τελευταια ερωτηση ειναι περιττη
    δεν χαθηκα
    μπαινω και ριχνω τις ματιες μου
    πολλες αναρτησεις σου με απωθουν
    αλλες με βιδωνουν αναποδα(ξερεις εσυ ποιες)
    κι αλλες με βιδωνουν ομορφα
    αλλα αν το γενικο κλιμα δεν με φτιαχνει και τα εχω παρμενα στο κρανιο
    παω παρακατω
    προτιμω τις σιωπες
    κι αυτες μιλανε....με τον τροπο τους

    καλημερα μαγκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.